به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، عضو شورای عالی حوزه علمیه امشب هفتم دی ماه در مراسم بزرگداشت پنجمین سال ارتحال زنده یاد علی  اکبر پرورش در دارالقرآن امام علی(ع) اظهار کرد: زنده یاد پرورش در نزد مقام معظم رهبری و مسئولین نظام احترام ویژه‌ای داشتند. مقتدایی با بیان […]

استاد پرورش ملجا مردم در مشکلات بودبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، عضو شورای عالی حوزه علمیه امشب هفتم دی ماه در مراسم بزرگداشت پنجمین سال ارتحال زنده یاد علی  اکبر پرورش در دارالقرآن امام علی(ع) اظهار کرد: زنده یاد پرورش در نزد مقام معظم رهبری و مسئولین نظام احترام ویژه‌ای داشتند.

مقتدایی با بیان اینکه وی ملجا و پناهگاهی برای مردم بود اضافه کرد: در روایت داریم که امام حسن عسکری(ع) فرمودند: بهشت دری دارد که اسم آن باب المعروف هست و جز اهل سرشناس هم به آن داخل نمی‌شوند و افرادی که در دنیا به اهل سرشناس و کار خیر شناخته شده‌اند در آخرت هم اهل سرشناس می باشند.

مقتدایی دنبال کرد: معصوم(ع) در تصریح اهل سرشناس فرموده‌اند این اشخاص کسانی می باشند که در دنیا ملجا و پناه مردم در دنیا می باشند و به آنها کمک کرده و بازداشت می‌کنند و در قیامت هم خداوند به وی می‌فرماید که گناهان شما آمرزیده شده و این حسناتی که در نامه عمل تو هست به اشخاص دستخوش بده تا آنها هم بهشتی گردند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه پرورش یکی از مصادیق بارز این روایت بود تصریح نمود: او اهل سرشناس در دنیا بود و انشاء الله در اخرت هم وی سرشناس می باشند و ما را هم شفاعت خواهند کرد.

انتهای پیام