×
×

شهردار قم مطرح کرد
تقویت تعاملات بین ناجا و شهرداری در مسیر خدمت به مردم

  • کد نوشته: 180
  • شهردار قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر بین ناجا و شهرداری بیان کرد: آرامش‌های نسبی ایجاد شده است و امیدواریم در پرتو این آرامش بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه تعامل و هم اندیشی مدیران […]

    تقویت تعاملات بین ناجا و شهرداری در مسیر خدمت به مردم
  • شهردار قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر بین ناجا و شهرداری بیان کرد: آرامش‌های نسبی ایجاد شده است و امیدواریم در پرتو این آرامش بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه تعامل و هم اندیشی مدیران شهرداری و فرماندهی نیروی انتظامی و تجلیل از عوامل نیروی انتظامی با اشاره به فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی بیان کرد: حجاب‌های دنیوی باعث می‌شود که ما گرفتار وابستگی‌های دنیوی شویم و از فیوضات الهی که جاری است بهره لازم را نبریم.

    وی با بیان اینکه فیض خداوند همیشه جاری است، گفت: امیدواریم که با همدلی بتوانیم از فرصت‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم چرا که مدیریت یک فرصت و نعمت بوده و شکر آن این است که حداکثر خدمت را داشته باشیم.

    شهردار قم با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر بین ناجا و شهرداری بیان کرد: آرامش‌های نسبی ایجاد شده است و امیدواریم در پرتو این آرامش بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

    وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم مورد توجه خداوند قرار می‌گیرد، اضافه کرد: امیدواریم که برکات این خدمت نصیب قم شود.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید