شهرکریمه/معاون اداره‌کل اوقاف استان قم با بیان اینکه ۵۰ نفر از روحانیون مبلغ در طرح نشاط معنوی حضور پیدا می‌کنند، گفت: طرح نشاط معنوی در ۱۱ امام زاده شاخص استان قم برگزار می‌شود و اساتید مجرب در موضوعات مختلف به نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهند. حجت الاسلام علی عزیزی  با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف […]

شهرکریمه/معاون اداره‌کل اوقاف استان قم با بیان اینکه ۵۰ نفر از روحانیون مبلغ در طرح نشاط معنوی حضور پیدا می‌کنند، گفت: طرح نشاط معنوی در ۱۱ امام زاده شاخص استان قم برگزار می‌شود و اساتید مجرب در موضوعات مختلف به نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهند.

حجت الاسلام علی عزیزی  با اشاره به برنامه‌های سازمان اوقاف قم در تابستان اظهار داشت: طرح نشاط معنوی از اول تیرماه در امام زاده‌های شاخص استان قم آغاز شده که تا شهریورماه ادامه دارد.

معاون اداره‌کل اوقاف استان قم با بیان اینکه ۵۰ نفر از روحانیون مبلغ در طرح نشاط معنوی حضور پیدا می‌کنند، افزود: طرح نشاط معنوی در ۱۱ امام زاده شاخص استان قم برگزار می‌شود و اساتید مجرب در موضوعات مختلف به نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهند.

وی استقبال نوجوانان و جوانان از طرح نشاط معنوی تابستانه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این طرح کلاس‌های خلاقیت، آموزش و حفظ قرآن کریم، احکام، معارف و کلاس‌های ورزشی و همچنین استخر و اردوی داخل شهر برگزار می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی در ۱۱ امام زاده شاخص استان قم برگزار می‌شود که امام زاده‌ جمال الدین، امام زاده جعفر شهید، امام زاده علی بن جعفر (ع)، امام زاده موسی مبرقع (ع)، امام زاده شاه حمزه از جمله امام زاده‌هایی است که این طرح تابستانی در آنها برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم