افرادی مسخ شده در سازمانی با رهبرانی زیرک و موذی همچون قلعه حیوانات برای بقاء دست به هر اقدامی می زنند، حتی اگر به قیمت فروش آب و خاک ایران باشد. از سیرک معروف پاریس چند روزی می گذرد که دلقکانی وامانده در تاریخ با ژست های تکراری و مشمئزکننده در مقابل دیدگان صدها تماشاگر […]

افرادی مسخ شده در سازمانی با رهبرانی زیرک و موذی همچون قلعه حیوانات برای بقاء دست به هر اقدامی می زنند، حتی اگر به قیمت فروش آب و خاک ایران باشد.
از سیرک معروف پاریس چند روزی می گذرد که دلقکانی وامانده در تاریخ با ژست های تکراری و مشمئزکننده در مقابل دیدگان صدها تماشاگر با دستور کار مشخص برای تشویق و شعار، زوزوه کشان آرزوهای مالیخولیایی خود را فریاد بزنند! رهبرانی که دست به هر دلقک بازی می زنند تا برای صاحبخانه خوشایند باشد و تحفه ای برای بقاء پیش پای آنها بیاندازد. ماهیت ماندگاری سازمانی به نام مجاهدین خلق، در زنده نگه داشتن آتش کینه و نفرت از مردم و کشور ایران است، حال این دشمنی روزی با در دست گرفتن اسلحه و اقدامات تروریستی باشد، چه با جاسوسی و چه با پوزه مالیدن بر پاچه های زیر دشداشه های شیخ های منفور عرب!
روایتی که سازمان مجاهدین و در کلام واقعیتر منافقین تروریست، در تاریخ ایران از خود بر جای گذاشته، چنان تهوع آور است که هر ایرانی با هر مسلک و اعتقادی از شنیدن آن منزجر می شود. کسانی که خیانت به کشور سرفصل اصلی برنامه های آنهاست. در تاریخ معاصر ایران و حتی چندین قرن پیش از آن نیز، کمتر گروه یا سازمان ایرانی مشاهده می شود که اینچنین با خیال ها و آرمان های مضحک، به ایران خیانت کرده باشند، اما منافقین در این زمینه سردمداران تاریخ اند.
درست در تیرماه ۲۸ سال پیش صدام حسین بر صفحه تلویزیون دولتی عراق حاضر شد و با توجه به حمله منافقین به مهران، نطقی را بر زبان خود راند، که این روزها خیلی آشنا است: “قهرمانی های مجاهدین خلق در مهران موید این سخن می باشد… بعد از مدتی خواهید دید که چگونه مجاهیدن خلق به اعماق خاک خودشان نفوذ خواهند کرد و همین طور پیوستن مردم ایران به صفوف آنها را خواهید دید.”
“مردم ایران هم نباید مبارزه با این رژیم را متوقف کنند. مردم ایران نباید تحت حکومت شیطانی … رنج ببرند. منهم مثل شما خواهان سرنگونی نظام هستم. وی افزود انقلاب در ایران شروع شده است و ما در دنیای اسلام از صمیم قلب و ضمیرمان با شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم. ما در دنیای اسلام در کنار شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم و برای پیروزی شما دعا می‌کنیم.و شما خانم مریم رجوی، شما و مسعود رجوی، نبرد و مبارزه‌تان … در تاریخ ایران برای نسلهای بعد هم‌چون حماسه‌های شاهنامه، اسطوره خواهد شد.”
حرف های بالا نیز از یک شاهزاده عربستانی در متینگ سالانه منافقین در پاریس است که در دشمنی با ایران سابقه ای مشعشع و طولانی دارد. ترکی الفیصل از سال ۱۹۷۷ تا سال ۲۰۰۱، دیر کل ریاست استخبارات عمومی، سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. سخنان بالا آرزویی است که بسیاری از مرتجعان منطقه و شیخ نشین های تنگ نظر در سر دارند و داشتند اما هیچ یک از آنها به این آرزوی دست نیافتند و برخی از آنها زیر خاک ها با چنین آرزویی پوسیده اند.
صدام حسین، منافقین رو همچون موش های فاضلاب راهی ایران کرد و هر آنچه سلاح می خواستند در اختیارشان قرار داد، اما مرصاد بلایی بر سرشان آورد تا تیر ۱۳۶۷ به عنوان درس عبرتی برای آنها سوزناکانه باقی بماند.
هاشمی رفسنجانی درباره پیروزی عملیات مرصاد به فرماندهی شهید صیاد شیرازی چنین روایت می کند: “جنگ و صحنه به گونه‌ای درست شده بود که اینها توی کیسه آمدند و ما در کیسه را بستیم. تدارک منافقین خیلی وسیع بوده و ضربه وارده بر آنها خیلی عمیق است. ۱۲۰ تانک زرهی دجله، ۶۰ نفربر و ۶۰۰ خودرو دیگر، حدود ۵۰۰۰ پیکارجو و همین تعداد پشتیبانی و تدارکچی و طرح رسیدن به تهران، خیلی احمقانه و ساده لوحانه و هفتاد درصد انهدام.”
خیانت های مسعود رجوی و نیروهایش پس از ضربات سنگین ایران در عملیات مرصاد، به قوت خود باقی ماند و همیشه با افتخار نیز از آنها یاد کرده و کشته شده های راه خیانت به ایران را شهید نیز می نامند! از اوایل انقلاب اسلامی و با روشن شدن مشی خائنانه سازمان مجاهدین خلق و دست به سلاح و بمب بردن آنها برای رویارویی با مردم، این روش تا به امروز به شیوه های مختلف ادامه داشته است.
پس از سال ها زندگی پر از سیاهی و تاریکی اعضای منافقین در کشورهای مختلف جهان و واضح بودن ماهیت ضد ایرانی این تفاله تاریخی، رقبا و دشمنان کشور، از آن به عنوان ابزاری که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، علیه منافع ایران بهره می برند. نشست پاریس در ۱۹ تیرماه، میمهمانان ویژه ای از کشورهای عرب و غربی داشت که بسیاری از آنها را مسئولان سابق این کشورها تشکیل می دادند. در این میان ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی، به طور واضح و آشکار، نیات و رویاهای رهبران مرتجع عرب را بر زبان راند تا بر همگان آشکار شود، آنها سال ها در دل در آرزوی چه بودند. وی مریم و مسعود رجوی را همچون قهرمانان شاهنامه، یاد کرد! تشبیه مضحکی که مرغ پخته را نیز به خنده وا می دارد!
سخنان پر از کینه و نفرت شاهزاده سعودی نسبت به ایران و مردمش، با تشویق ها وشعارهای تند حضار اجاره ای و منافقین همراه می شد. یادآوری درس صدام حسین برای شاهزاده عربستانی در آن زمان بسیار آموزنده خواهد بود که کسی که میلیاردها بر نام مجاهدین سرمایه گذاری کرد و انواع تسلیحات وامکانات در اختیارشان قرار داد، سرنوشتش به یک گودالی ختم شد که توسط نظامیان آمریکایی، همچون موش به تله افتاد!
زوزه شغال ها از دوردست ها بلند شنیده می شود و موجب وهم و خیال وجود لشکری از شغال هاست اما زمانی که نزدیک می شوند با یک فریاد پا به فرار می گذارند! روایت این روزهای منافقین در پاریس نیز همچون این شغال هاست. از دور و در دامان مقامات غربی و دامان شاهزادهای عرب، زوزه کنان فریاد “ایران آزاد” سر می دهند، شعاری که به هر دسته و گروهی بتوان به هر صورتی نسبت داد به این گله شغال ها نمی آید!
مریم رجوی در حضور اربابانش، از “آلترناتیو” بودن مقاومت مجاهدین خلق برای نظام حاکم بر ایران دم می زند، در حالیکه برای ادامه حیات نیم بند گله شغال ها به دریوزگی و گدایی در میان شاهزاده های سعودی افتاده است تا با خیانت های شان، مزدی دریافت کنند. لیست خیانت ها و وطن فروشی منافقین چنان بلند و بالاست که هیچ تاریخ نگاری نخواهد توانست از آن چشم پوشی کند و سرنوشت حامیان آنها نیز بسیار شنیدنی خواهد بود.