فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شهروند ساری به چهارمین برد این فصل دست یافتند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس،‌ دیدارهای هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه دهم شهریور ماه در هفت شهر به انجام رسید و تیم آتلیه‌طهران نماینده فوتسال استان قم این هفته در قم میزبان شهروند ساری بود و به سختی این تیم را شکست داد.

در حالی که نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نفع آتلیه‌طهران قم بود، این تیم نیز از فرصت بازی در خانه برای جبران دو هفته ناکامی به خوبی بهره برد و با نتیجه نزدیک چهار بر سه تیم شهروند ساری را برد تا دو پله در جدول رده‌بندی صعود کند.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم این هفته برای بازگشت به جمع بالای جدولی‌ها برابر تیم شهروند ساری شروع بسیار خوبی داشتند و در نیمه نخست با تسلط کامل بر جریان بازی سه بار متوالی دروازه تیم میهمان را گشودند تا با خیالی آسوده به رختکن و استراحت بین دو نیمه بروند.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از کسب سه برد، سه تساوی، دو باخت و یک بازی معوقه در ۹ هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، در نیمه دوم مصاف خانگی با شهروند ساری یک گل دیگر زدند و چهار بر صفر پیش افتادند اما این پایان کار نبود.

بعد از گل چهارم تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم، دقایق باقی مانده فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز دنبال شد و تیم شهروند ساری که در فکر جبران گل‌های عقب افتاده بود سه بار تیم میزبان را غافلگیر کرد و نتیجه را به ۴ بر ۳ رساند اما این بازی در نهایت با همین نتیجه به نفع نماینده قم تمام شد.

آتلیه‌طهران قم که در دو دیدار خانگی قبل خود به ترتیب برابر تیم‌های مقاومت البرز و حفاری اهواز با تساوی مشابه سه بر سه متوقف شده و از چهار دیدار خانگی قبل دو پیروزی نیز برابر تیم‌های فرش‌آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس در کارنامه داشت، با توجه به چهار برد، سه تساوی و دو باخت مجموعا ۱۵ امتیازی شد و با دو پله صعود از مکان هفتم به رتبه پنجم جدول رده‌بندی رفت.