×
×

با حضور آیت الله اعرافی؛
آثار برگزیده جشنواره علامه حلّی معرفی و تجلیل شدند

  • کد نوشته: 3111
  • هشتمین جشنواره علامه حلی با معرفی و تجلیل از مقالات برگزیده در قم به کار خود پایان داد. اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی قبل از ظهر پنج‌شنبه در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد. ارائه سه اثر با عنوان‌های پیام‌های سیر تنزیلی اسماء و صفات قرآن در قرآن و نقد […]

    آثار برگزیده جشنواره علامه حلّی معرفی و تجلیل شدند
  • هشتمین جشنواره علامه حلی با معرفی و تجلیل از مقالات برگزیده در قم به کار خود پایان داد.

    اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی قبل از ظهر پنج‌شنبه در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

    ارائه سه اثر با عنوان‌های پیام‌های سیر تنزیلی اسماء و صفات قرآن در قرآن و نقد شبهات وارده بر منصوص بودن علم غیب، عصمت امام در کتاب مکتب در فرایند تکامل و بازخوردهای ضد امنیتی هستی‌شناسی اجتماعی سلفیت جهادی از برنامه‌های این مراسم بوده است.

    آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز از مهمانان ویژه این مراسم بود که به ایراد سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه نسل جوان و اساتید حوزه در قلمرو تولید علم گام‌های بزرگی برداشته‌اند، افزود: آمار نشان از یک خیزش پژوهشی در حوزه دارد.

    مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه حوزه باید محور تحقیقات کشور باشد، عنوان کرد: این حوزه مهد انقلاب بوده است و انقلاب در دامن همین حوزه باید رشد یابد که برای این امر نیاز به توسعه شاخصه‌های انقلابی داریم؛ مهم‌ترین شاخص این است که حوزه نیاز جامعه و نظام را بشناسد.

    در پایان از آثار و مقالات برگزیده هشتمین جشنواره علامه حلی معرفی و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.