[ad_1] محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: آسمان قم طی امروز نیمه ابری تا ابری و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران و گاهی همراه با وزش باد است که این وضعیت تا عصر روز یکشنبه ادامه دارد. وی با اشاره به کاهش موقت دمای هوا طی فردا یکشنبه افزود: آسمان […]

[ad_1]

محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: آسمان قم طی امروز نیمه ابری تا ابری و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران و گاهی همراه با وزش باد است که این وضعیت تا عصر روز یکشنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش موقت دمای هوا طی فردا یکشنبه افزود: آسمان قم در روز یکشنبه ابری در برخی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد به تدریج همراه با کاهش ابر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: هوای قم در روز دوشنبه کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد متوسط پیش بینی می‌شود.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز قم ۱۱ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۵ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۲۲ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه پنج درجه و حداکثر دمای هوا ۲۷ درجه خواهد بود.

قاضی افزود: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و دوشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی پیش بینی می‌شود.

[ad_2]