×
×

آغاز ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر مطالبات رهبری

  • کد نوشته: 17533
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه خانم ریحانه حقانی عنوان کرد: دوره تربیت پژوهشگرمنویات رهبری به همت دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم زیر نظر معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود. معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: اساتید، پژوهشگران، طلاب سطح سه و چهار، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ایرانی و غیرایرانی (جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دانشکده هدی، مجتمع هدی […]

    آغاز ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر مطالبات رهبری
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه خانم ریحانه حقانی عنوان کرد: دوره تربیت پژوهشگرمنویات رهبری به همت دبیرخانه دائمی بیانیه گام دوم زیر نظر معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

    معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: اساتید، پژوهشگران، طلاب سطح سه و چهار، مبلغان و فارغ‌التحصیلان ایرانی و غیرایرانی (جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دانشکده هدی، مجتمع هدی و مراکز علمی همسو) می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

    حقانی یادآور شد: طلاب و فارغ التحصیلان سطح دو جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در صورت داشتن شرایط خاص پذیرفته می‌شوند، همچنین طلاب مراکز همسو و دانشجویان در صورت تأیید در کمیسیون پذیرفته می‌شوند.

    وی تصریح کرد: نظر به اینکه بیانیه «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان، لذا معاونت پژوهش در راستای حرکت در مسیر اجرایی کردن منویات رهبری و قدمی هر چند ناچیز برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در مرحله‌ی «خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» اقدام به برگزاری دوره تربیت پژوهشگر با هدف تربیت تخصصی عناصر علمی، پژوهشی در حوزه‌ی منویات رهبری کرده است.

    معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، زمان ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ تیرماه اعلام کرد و با اشاره به فرایند پذیرش پژوهشگر در این دوره، گفت: متقاضیان، فرم ثبت نام را از سایت دریافت کرده و پس از تکمیل به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

    حقانی اضافه کرد: احراز شرایط اولیه، شرکت پژوهشگر در مصاحبه اولیه معاونت پژوهش، معرفی افراد حائز شرایط به دبیرخانه بیانیه گام دوم و ثبت نام نهایی را از جمله فرایند پذیرش پژوهشگر در این دوره است.

    وی با اشاره به وظایف شرکت کنندگان در این دوره، افزود: شرکت کنندگان باید تعهد ۴۰ ساعت حضور ماهیانه برای فعالیت و مطالعه پژوهشی منویات رهبری را داشته باشند و در جلسات علمی با حضور استاد به مدت ۳۲ ساعت (۱۶ جلسه) در طول یک نیمسال شرکت کنند.

    معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: شرکت در نشست‌ها و کارگاه‌های عمومی و تخصصی منویات رهبری، ارائه تحقیقات و مقالات علمی متناسب با طول دوره، واگذاری حقوق معنوی و بهره‌برداری آثار پژوهشی نگارش یافته اعم از مقاله و طرح پژوهشی به معاونت پژوهش جامعه و ارائه گزارش تفصیلی ماهانه پیشرفت تدوین مقاله به دبیرخانه پس از تأیید استاد راهنما از جمله وظایف شرکت کنندگان در این دوره است.

    حقانی همچنین به حمایت‌ها و مزایای این دوره اشاره کرد و حمایت مادی متعارف نسبت به آثار مورد تأیید اساتید، اولویت در استفاده از امکانات و ابزارهای پژوهشی جامعه، معرفی محققان برتر به مراکز پژوهشی از جمله پژوهشگاه جامعه به عنوان پژوهشگر پروژه‌ای منویات رهبری و تجلیل از برگزیدگان دوره را از جمله حمایت‌ها و مزایای این دوره برشمرد.

    وی افزود: اولویت چاپ مقالات تأیید شده دانش‌پژوهان در نشریات علمی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، ارائه مشاوره پژوهشی برای تدوین و ارتقای سطح علمی مقالات، اولویت شرکت در طرح‌ها و کلان‌پروژه‌های پژوهشی منویات رهبری، عضویت در پژوهشکده مجازی معاونت پژوهش و اعطای گواهی پایان دوره از دیگر مزایای شرکت در این دوره است.

    معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه دوره تربیت پژوهشگر منویات رهبری از هفته اول مهر ۹۸ آغاز می‌شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله نظر به فرمایشات رهبری، گام دوم، انقلاب اسلامی را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد کرد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.