[ad_1] محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات والیبال نوجوانان کشور در دو بخش پسران و دختران در حالی از روز گذشته آغاز شده است که هر ۲ تیم اعزامی استان قم توانسته‌اند اولین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. وی افزود: تیم والیبال پسران استان قم که برای […]

[ad_1]

محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات والیبال نوجوانان کشور در دو بخش پسران و دختران در حالی از روز گذشته آغاز شده است که هر ۲ تیم اعزامی استان قم توانسته‌اند اولین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی افزود: تیم والیبال پسران استان قم که برای شرکت در این رقابت‌ها عازم شهر دامغان در استان سمنان شده است در اولین دیدار خود برابر تیم میزبان قرار گرفت و به پیروزی ارزشمند و انگیزه بخش ۳ بر یک دست پیدا کرد.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در این مسابقه دیدار دو تیم در یک رالی مهیج در ست اول با برتری ۳۰ بر ۲۸ سمنان پایان یافت اما بلند قامتان والیبال قم در ۳ ست بعدی با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را مغلوب کردند و گام نخست را در این رقابت‌ها محکم برداشتند.

حلوایی با اشاره به حضور تیم والیبال نوجوانان دختر قم در مسابقات این رده سنی به میزبانی یزد بیان داشت: تیم دختران قم نیز همانند تیم پسران در گام اول مسابقات خود تیم برنده میدان بود و در یک بازی نزدیک و نفس گیر توانست ۳ بر ۲ تیم منطقه آزاد اروند را شکست دهد.

وی عنوان کرد: در این دیدار تیم والیبال قم در ست‌های اول و دوم با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شد و در حالی که به نظر می‌رسید شکست نماینده قم نزدیک است اما والیبالیست‌های دختر قم با اراده و امید، به بازی برگشتند و با پیروزی مقتدرانه ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۷ در نهایت پیروز مسابقه شدند.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: این مسابقات امروز و فردا ادامه می‌یابد و در بخش پسران در دامغان، تیم والیبال قم امروز استراحت می‌کند و دوشنبه به دیدار تیم سیستان و بلوچستان می‌رود و تیم دختران قم نیز در یزد، امروز با تیم خراسان شمالی مسابقه می‌دهد و دوشنبه با سیستان و بلوچستان روبرو خواهد شد.

[ad_2]