×
×

آغاز رقابت تیم محمد سیمای قم در لیگ فوتسال جوانان کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 19813
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و تیم سوهان محمد سیما به عنوان نماینده قم در لیگ برتر جوانان کار خود را در این رقابت‌ها کلید خواهد زد. نماینده قم در آغاز دور رفت لیگ برتر جوانان کشور در شهر ساری در اولین […]

    آغاز رقابت تیم محمد سیمای قم در لیگ فوتسال جوانان کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و تیم سوهان محمد سیما به عنوان نماینده قم در لیگ برتر جوانان کار خود را در این رقابت‌ها کلید خواهد زد.

    نماینده قم در آغاز دور رفت لیگ برتر جوانان کشور در شهر ساری در اولین بازی خود امروز شنبه به مصاف شهرداری رشت خواهد رفت و طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی کمیته فوتسال در این مرحله در دور رفت ۵ بازی برگزار می‌کند.

    تیم محمد سیمای قم در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های منصوری شاد کاشان، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، شهروند ساری و مقاومت شهرکرد رقابت می‌کند. این مسابقات در ۳ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. دور رفت این مسابقات در ساری برگزار می‌شود و میزبان دور برگشت نیز قم خواهد بود.

    محمدرضا پیرایش، احمدرضا خسروانی، حسن تاجر، معین میرزا حسینی، مرتضی عباس آبادی، علی علی اکبری، محسن بیات، حسین نصیری، محمدرضا ابراهیمی، فردین قاسمی، امیرحسین زینلی، امیرحسین معظمی، محمد انصاری، مجتبی بروجردی و مهدی خوشدل بازیکنان تیم سوهان محمد سیما در این مسابقات هستند.

    هدایت تیم جوانان سوهان سیما بر عهده فرید نقش بند است و محمد رضا کریمی به عنوان مربی، حسین آزادی به عنوان سرپرست، مهدی رضایی به عنوان مربی دروازه بانان و سید وحید غیاثی به عنوان مدیر فنی اعضای کادر تیم جوانان سوهان محمد سیما را تشکیل می‌دهند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.