شهردار منطقه چهار قم گفت: با عقد قرارداد فاز جدید عملیات عمرانی بوستان کوثر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین فر با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان کوثر در مجاورت بلوار شهید آوینی در منطقه چهار افزود: این بوستان در راستای افزایش سرانه‌های فضای سبز و تفریحی شهر قم در یک نقطه بسیار مناسب و جذاب برای همشهریان و گردشگران در دامنه کوه‌های مجاور بلوار شهید آوینی در حال احداث است.

وی با تاکید بر اینکه با عقد قرارداد جدید عمرانی به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال عملیات احداث بوستان کوثر وارد فاز جدید شده است افزود: این بوستان مجاور میدان مفید پشت ایستگاه آتش‌نشانی قرار داشته و مساحت آن ۲۵ هکتار است که باغ پرندگان نیز در مجاورت و در انتهای همین بوستان در حال احداث است.
شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه با عقد قرارداد فاز جدید بوستان کوثر به زودی عملیات بخش جدید شروع شده و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد اذعان کرد: در طراحی بوستان کوثر امکاناتی از قبیل پیست دوچرخه سواری، آبشار و آبنما، آلاچیق، بوفه و فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ با ظرفیت ۳۵۰ خودرو، دریاچه مصنوعی و خانه دوچرخه و زمین بازی کودکان پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس در همین محل خاطرنشان کرد: در آینده با احداث باغ موزه دفاع مقدس، باغ پرندگان و بوستان کوثر این محدوده در مجاورت میدان مفید بسته‌های مختلف خدمات تفریحی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی را ارائه خواهد کرد.