×
×

آغاز قدرتمندانه نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 34802
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم رعد پدافند هوایی قم شامگاه پنجشنبه در لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور در تالار مرحوم فرهمند از ساعت ۱۶ به مصاف نماینده یزد رفت و توانست در سه بازی تک نفره دو برد را بدست آورد و در بازی‌های دوبل یک برد و یک باخت را در کارنامه خود ثبت […]

    آغاز قدرتمندانه نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم رعد پدافند هوایی قم شامگاه پنجشنبه در لیگ بدمینتون باشگاه‌های کشور در تالار مرحوم فرهمند از ساعت ۱۶ به مصاف نماینده یزد رفت و توانست در سه بازی تک نفره دو برد را بدست آورد و در بازی‌های دوبل یک برد و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کند.

    در دیدار نخست رستم‌پور از قم دو بر یک علی حیاتی را شکست داد، در دیدار دوم هم محمد پای روند دو بر یک از مهران شهبازی شکست خورد و در دیدار سوم انفرادی فرزین خانجانی از نماینده قم دو بر صفر مجتبی کاظم‌پور را برد.

    در بازی‌های دو نفره تیم قم یک برد و یک باخت را به دست آورد که محمد پای روند و فرزین خانجانی از رعد پدافند ۲ بر یک مهران و رضا شهبازی را شکست دادند و در دیدار دوم مسعود پیروزی و امیر قاسمی نمایندگان قمی مغلوب صدرا صادقی و حسن متقی با نتیجه ۲ بر ۱ شدند.

    رعد پدافند هوایی قم در هفته دوم لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور پنج شنبه هفته بعد به مصاف سپاهان اصفهان در این شهر می‌رود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.