×
×

آغاز مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی

  • کد نوشته: 14860
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، مرحله نیمه نهایی نوبت عصر سومین دوره مسابقات قران طلاب با حضور نمایندگان کشورهای مختلف از ساعت ۱۶ در سالن همایش های مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) شهر قم آغاز شد و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت. در این نوبت بعد از برگزاری آزمون کتبی […]

    آغاز مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری شهرکریمه، مرحله نیمه نهایی نوبت عصر سومین دوره مسابقات قران طلاب با حضور نمایندگان کشورهای مختلف از ساعت ۱۶ در سالن همایش های مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی(ع) شهر قم آغاز شد و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

    در این نوبت بعد از برگزاری آزمون کتبی تفسیر ویژه متسابقین، اسامی داوران و متسابقین حاضر در مرحله نیمه نهایی قرائت می شود.

    مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی در نوبت عصر به ترتیب با اجرای خطیبان و قاریان برگزار می شود و افرادی که حائز رتبه برتر شوند به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت.

    در بخش ابتدایی این مرحله خطیبانی چون وول نت مریا از آلبانی، عبدالکامل از روسیه، عمر سفرانی از سوریه، محمد کی یانسانه از سیرالئون، ناجح ناظری از ایران، هارون فرناندو از مالاوی، حسن شمص از لبنان، عابد حسین از پاکستان، محمد صاحب علی الانباری از عراق و هاشم منیر از اوگاندا خطابه خود را ارائه می کنند.

    در ادامه برنامه نیز محمد علی امهز از لبنان، محمد کریم محسنی از افغانستان، اغید احمد فلاحه از فلسطین، محمد نظراف از روسیه، علی اکبر آکدوغان از ترکیه، عبدالله اکبر علی اولو از قرقیزستان، ایدی شعبان از تانزانیا، اکرم سمیر عبدالرشید از عراق، سلمان اصل غوابش از ایران، شیخ معصوم بالله از بنگلادش، صالح واتارا از ساحل عاج، صدیق ملیانا از اندونزی و عبدالجاوید از پاکستان قرائت خود را عرضه خواهند داشت.

    گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی جهان اسلام با حضور نمایندگان ۳۵ کشور از ۲۲ تا ۲۴ فروردین ماه ۹۸ در کشور جمهوری اسلامی ایران و در شهر قم برگزار می شود. /۹۲۴/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.