[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مسؤول واحد اسکان مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از آغاز نام نویسی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم خبر داد. متقاضیان می توانند از ۲۲ شهریور لغایت ۴ مهر سال جاری برای ثبت نام به سامانه پیشخوان مراجعه کنند. دارا […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مسؤول واحد اسکان مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از آغاز نام نویسی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم خبر داد.

متقاضیان می توانند از ۲۲ شهریور لغایت ۴ مهر سال جاری برای ثبت نام به سامانه پیشخوان مراجعه کنند.

دارا بودن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و سکونت در شهر مقدس قم از شرایط ثبت نام می باشد.

اتمام کتبی و شفاهی پایه ششم حوزه و متاهل بودن و تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت و پیشرفت تحصیلی بر اساس مقررات معاونت آموزش حوزه های علمیه از دیگر شرایط ثبت نام برای نام نویسی در شهرک مهدیه می باشد.

متقاضیان می بایست در هیچ یک از نهادهای دولتی و غیر دولتی اشتغال نداشته باشند و همچنین عدم مالکیت زمین، خانه و سایر مستغلات شهری و یا روستایی و عدم تمکن در پرداخت اجاره بهای منزل از شروط ثبت نام می باشد.

بر این اساس تمامی ثبت نام های گذشته در شهرک مهدیه لغو و ملاک ثبت نام جدید می‌باشد و همه مراحل ثبت‌نام، بارگذاری و اعلام نتایج از طریق سامانه پیشخوان انجام خواهد شد./۱۳۷۰/ت۳۰۳/ف

[ad_2]