×
×

آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان امیرالمؤمنین قم از فردا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 32107
  • [ad_1] محمدرضا قدیر در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه بیمارستان‌ها قبل از افتتاح کامل باید مورد ارزیابی قرار گیرند گفت: از فردا بیمارستان امیرالمومنین (ع) قبل از راه اندازی کامل در مرحله‌ی پیش راه اندازی قرار می‌گیرد تا بیمارستان کاملاً مورد ارزیابی قرار بگیرد و مسائل و مشکلات آن شناسایی شود. وی با […]

    آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان امیرالمؤمنین قم از فردا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محمدرضا قدیر در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه بیمارستان‌ها قبل از افتتاح کامل باید مورد ارزیابی قرار گیرند گفت: از فردا بیمارستان امیرالمومنین (ع) قبل از راه اندازی کامل در مرحله‌ی پیش راه اندازی قرار می‌گیرد تا بیمارستان کاملاً مورد ارزیابی قرار بگیرد و مسائل و مشکلات آن شناسایی شود.

    وی با اشاره به اینکه این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی است ادامه داد: از فردا روند پذیرش بیمار در این بیمارستان در طبقه‌های ۴ و ۵ که بخش‌های داخلی هستند شروع خواهد شد.

    قدیر درباره علت تأخیر در بهره برداری بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: هنوز زمان مشخصی را برای گشایش این بیمارستان معین نکرده‌ایم و بیمارستانها باید قبل از راه اندازی مسائل ایمنی و استانداردهای خاص داشته باشند که رعایت آن الزامی است.

    وی در ادامه تاکید کرد: ما از مسئولان داخلی و تأسیسات دانشگاه خواستیم که استانداردها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و بیشتر اقدامات عمرانی انجام شود، مسائل ایمنی در آن رعایت شده باشد و تاییدیه های لازم برای مجموعه گرفته شود.

    قدیر در ادامه یکی دیگر از دلایل تأخیر در بهره برداری از این بیمارستان را شیوع کرونا بیان کرد و گفت: تعطیلی‌های ناشی از کرونا و تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز، شروع کار فعالیت این بیمارستان به تأخیر انداخت.

    بیمارستان امیرالمومنین (ع) در ۶ طبقه با ۲۲۰ تخت بیمارستانی فعال جزو بیمارستان‌های عمومی محسوب می‌شود که تمام بخش‌های درمانی را دارد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.