[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، میلاد عرفان‌پور، دبیر برگزاری دوره‌های آموزشی شعران جوان کشور (آفتابگردان‌ها) در گفت‌وگویی به تازه‌ترین اردوی این شعرا اشاره کرد و با بیان اینکه در شرایط کنونی ترتیبی اتخاذ شده که دوره جدیدی را برگزار کنیم. وی خاطرنشان کرد: موسسه شهرستان ادب با در نظر گرفتن شرایط موجود و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، میلاد عرفان‌پور، دبیر برگزاری دوره‌های آموزشی شعران جوان کشور (آفتابگردان‌ها) در گفت‌وگویی به تازه‌ترین اردوی این شعرا اشاره کرد و با بیان اینکه در شرایط کنونی ترتیبی اتخاذ شده که دوره جدیدی را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موسسه شهرستان ادب با در نظر گرفتن شرایط موجود و لزوم خانه‌نشینی اردوی آموزشی خود را به صورت مجازی برنامه‌ریزی کرده است.

عرفان‌پور بیان داشت: این اردوی مجازی در سامانه‌ای مجهز به صورت تصویری و چندرسانه‌ای همراه با تعامل دوسویه در حال برگزاری است. در این اردوی مجازی پنج روزه اساتیدی همچون علیرضا قزوه، ناصر فیض، سعید بیابانکی، محمدکاظم کاظمی، قربان ولیئی، علی‌محمد مودب، علی داودی، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، محمدحسین نعمتی و مبین اردستانی، مباحث خود را به صورت مجازی طرح خواهند کرد.

عرفان‌پور این دوره را مخصوص بانوان دانست و توضیح داد: در این اردو که ویژه بانوان دوره هشتم آفتابگردان‌ها برگزار شده بیش از ۵۰ شاعر از شهرهای مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره از شنبه نهم فروردین ماه آغاز شده، افزود: اردوی این دوره نهم تا سیزدهم فروردین به مدت پنج روز در اسکای روم برگزار می‌شود. /۸۸۲/ ۱۰۱/

[ad_2]