[ad_1] مرتضی عزتی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: پرسنل سازمان تاکسیرانی و ۱۸ شرکت تحت پوشش از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۸ در حالت آماده‌باش قرار دارند و ۲۰ گشت خودرویی نیز به کنترل و نظارت می‌پردازند. وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای پنج‌شنبه آخر سال تمهیدات لازم را دیده است، […]

[ad_1]

مرتضی عزتی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: پرسنل سازمان تاکسیرانی و ۱۸ شرکت تحت پوشش از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۸ در حالت آماده‌باش قرار دارند و ۲۰ گشت خودرویی نیز به کنترل و نظارت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای پنج‌شنبه آخر سال تمهیدات لازم را دیده است، افزود: در آخرین پنجشنبه سال تاکسی‌ها از سه نقطه شامل میدان مطهری ابتدای خیابان هدف و میدان مطهری ابتدای خیابان هفت تیر برای آرامستان‌های بهشت معصومه (س) و بقیع و از تقاطع عمار یاسر – چهارمردان برای گلزار شهدا اختصاص داده می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در روز پنجشنبه آخر سال در بهشت معصومه (س) ایستگاه تاکسی برای انتقال زائران اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در روزهای اعتکاف شامل روزهای ۲۹ اسفند، اول و دوم فروردین پیش بینی‌های لازم انجام شده است و برای جمکران به جز ۶۰ دستگاه تاکسی، ۵۰ تاکسی دیگر نیز اختصاص داده می‌شود.

عزتی گفت: در ایام تعطیلات نوروز نیز برای بوستان‌هایی که به عنوان کمپ در نظر گرفته شده و زائران چادر نصب می‌کنند پیش بینی اختصاص تاکسی برای انتقال زائران به حرم مطهر انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: شبکه‌های تاکسی بی‌سیم با کد ۱۸۲۹، ۱۸۳۳، ۲۱۰۰۰ و ۱۳۳ به صورت ۲۴ ساعته به خدمت رسانی در ایام تعطیلات می‌پردازند.

[ad_2]