[ad_1] سجاد ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نقش‌آفرینی تیم هیات بدمینتون استان قم در مسابقات لیگ یک بدمینتون کشور اظهار کرد: امسال لیگ نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود و تیم‌های بهتری حضور داشتند و ملی‌پوشان هم حضور پرشوری را در لیگ رقم زدند. وی با تاکید […]

[ad_1]

سجاد ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نقش‌آفرینی تیم هیات بدمینتون استان قم در مسابقات لیگ یک بدمینتون کشور اظهار کرد: امسال لیگ نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود و تیم‌های بهتری حضور داشتند و ملی‌پوشان هم حضور پرشوری را در لیگ رقم زدند.

وی با تاکید بر اینکه تیم هیات بدمینتون استان قم در لیگ امسال توانست نتایج خوبی را تا امروز به دست آورد خاطرنشان کرد: تیم ما در مرحله مقدماتی توانست به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود پیدا کرده و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گیرد.

بازیکن تیم هیات بدمینتون استان قم با اشاره به مسابقات مرحله نهایی لیگ یک بدمینتون کشور افزود: در دور نخست مرحله نهایی در اراک به دلیل برخی اشتباهات دوم شدیم و امیدوارم در مرحله نهایی که ۲۸ آذر در بجنورد برگزار می‌شود بتوانیم نتیجه بهتری را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: در صورتی که تیم قم در این مسابقات جایگاه نخست و یا دوم را به دست آورد به لیگ برتر بدمینتون کشور صعود می‌کند و امیدواریم بتوانیم با آمادگی بالایی که داریم هم قهرمان لیگ یک شده و هم به لیگ برتر بدمینتون کشور صعود کنیم.

دور برگشت مرحله نهایی لیگ یک بدمینتون کشور ۲۸ آذر در بجنورد برگزار می‌شود و تیم هیات بدمینتون قم متشکل از محسن صادقیان، سجاد ترابی، علیرضا افکانه، عرفان نوری، محسن دادستان، معین کشاورز، مجتبی زارع، محمدباقر ترابی، متین مقیمی، پارسا شهبازی به مربیگری محمدرضا مطیع و حامد شبانیان در این مسابقات حاضر هستند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]