×
×

آمادگی دریافت و ارسال مایحتاج زلزله زدگان غرب کشور از مسجد جمکران

  • کد نوشته: 7582
  • مسؤول روابط عمومی و بین الملل مسجد جمکران از دریافت و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: این مسجد مقدس به عنوان پایگاهی فرهنگی، معنوی و اجتماعی مایحتاج زلزله زدگان را تا پنجشنبه شب دریافت و به آن مناطق ارسال می‌کند.

    آمادگی دریافت و ارسال مایحتاج زلزله زدگان غرب کشور از مسجد جمکران
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سیدمهدی‌هاشمی زاده از جمع آوری و ارسال مایحتاج زلزله زدگان منطقه غرب کشور از مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: مسجد مقدس جمکران به عنوان یک مسجد و پایگاهی فرهنگی، معنوی و اجتماعی در کشور است.

    مسؤول روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: از صدر اسلام مساجد به عنوان پایگاه‌هایی شناخته می‌شوند که مرکزیت خاصی برای امور مختلف اجتماعی دارند.

    وی در ادامه بیان کرد: مرکزیت این مسجد مقدس به ویژه در این چند سال احساس می‌شود و حضور زائران و عاشقان حضرت حجت(عج) از سراسر کشور به این مهم افزوده است.

    ‌هاشمی‌زاده با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه یاری رساندن به زلزله زدگان منطقه غرب کشور گفت: با توجه به این تأکید رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفته شد تا از ظرفیت عظیم این مسجد مقدس استفاده کنیم.

    وی ادامه داد: سه شنبه شب و همزمان با برگزاری مراسم پر فیض دعای توسل در مسجد مقدس جمکران، با اعلام عمومی در میان زائران و مجاوران میعادگاه منتظران به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی زائران پرداخته می‌شود.

    مسؤول روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این کمک‌ها شامل مایحتاج اساسی زلزله زدگان است؛ تمام این اقلام نو و استفاده نشده خواهد بود که پس از جمع آوری، در اماکن خاص تجمیع شده و پس از دپو، آماده ارسال خواهد شد.

    وی با اعلام این خبر که مسجد مقدس جمکران تا پنجشنبه شب آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی زائران و مجاوران این مسجد مقدس است، یادآور شد: زمان ارسال کمک‌های مردمی به منطقه غرب کشور، پنجشنبه شب و بعد از مراسم پرفیض دعای کمیل خواهد بود.

    ‌هاشمی‌زاده تأکید کرد: مسجد مقدس جمکران این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز از خادمان افتخاری و نیروهای متخصص خود برای کمک رسانی و امداد و نجات به مناطق زلزله زده در غرب کشور اعزام کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.