×
×

آمادگی هنرمندان بسیجی برای نقش آفرینی در تحقق «گام دوم انقلاب» – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14417
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، امیر نصیر بیگی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از مسئولین و اعضای سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه فرهنگ و هنر انجام داده و اهدافی را در این […]

    آمادگی هنرمندان بسیجی برای نقش آفرینی در تحقق «گام دوم انقلاب» – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، امیر نصیر بیگی ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از مسئولین و اعضای سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه فرهنگ و هنر انجام داده و اهدافی را در این راستا دنبال می‌کند.

    وی با بیان اینکه هنرمندان نیاز به پشتوانه دینی دارند و با پشتوانه به آموزه‌های دینی می‌توانند در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم بردارند، گفت: ۱۰۰ هزار نفر عضو بسیج هنرمندان کشور هستند و در فعالیت‌های هنری نقش زیادی دارند.

    رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: هنرمندان بسیجی برای نقش آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

    قابل ذکر است در این دیدار جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینمای کشور حضور داشت و حسین اسرافیلی، مصطفی محدثی خراسانی، حسامی و رضا اسماعیلی شاعران آئینی اشعاری را خواندند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.