[ad_1] ناصر حمز ای در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در استان قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های ارتباطی است که شامل مواردی از جمله روخوانی، روانخوانی قرآن، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و نحوه آشنایی با زندگی ائمه (ع) و غیره می‌شود. […]

[ad_1]

ناصر حمز ای در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در استان قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های ارتباطی است که شامل مواردی از جمله روخوانی، روانخوانی قرآن، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و نحوه آشنایی با زندگی ائمه (ع) و غیره می‌شود.

وی بیان کرد: مهارت‌های حرفه‌ای شامل مواردی چون آموزش‌های رباتیک، نحوه فروش کتاب و تولیدات فرهنگی، طراحی لباس و مهارت‌های فرهنگی و هنری و نشاط آور شامل نقاشی، خطاطی، بازیگری در تئاتر، مجری گری و … می‌شود.

معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مهارت‌های اقتصادی و اشتغال زایی دانش آموزان نظیر خیاطی، قالی بافی، معرق کاری، قلم کاری، تعمیر لوازم صوتی و الکترونیکی و مهارت‌های ورزشی و سلامت شامل ایجاد مواردی از قبیلکارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با رویکرد بهداشت و سلامت آموزش‌های رشته‌های ورزشی والیبال، فوتبال، پینگ پنگ می‌شود.

وی زمان آغاز فعالیت پایگاه‌ها را از ۱۵ تیر تا ۳۱ مرداد عنوان کرد و افزود: ۱۱ کانون، ۱۴ دارالقران، ۵۰ سالن ورزشی، چهار پژوهشسرا و تعداد ۵۰۶ آموزشگاه به عنوان پایگاه مدرسه‌ای فعالند.

حمزه‌ای بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان فعالیت پایگاه‌ها به صوت حضوری مجاز نبوده و آموزش‌های مهارتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

[ad_2]