×
×

آیت الله مصباح یزدی:
آن‌ها که از اموال مردم حقوق‌ های نجومی گرفته اند وجدان خود را آتش زدند و خون شهدا را زیر پا گذاشتند

  • کد نوشته: 2961
  • خون هزاران شهید برای دفاع از دین و جان مردم بوده و آن‌ها که از جایگاه مدیریت و ریاست خود سوءاستفاده و از اموال مردم حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند وجدان خود را آتش زدند و به قیمت خوشی موقت خون شهدا را زیر پا گذاشتند. به گزارش  شهرکریمه، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی امشب در دیدار جمعی […]

    آن‌ها که از اموال مردم حقوق‌ های نجومی گرفته اند وجدان خود را آتش زدند و خون شهدا را زیر پا گذاشتند
  • خون هزاران شهید برای دفاع از دین و جان مردم بوده و آن‌ها که از جایگاه مدیریت و ریاست خود سوءاستفاده و از اموال مردم حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند وجدان خود را آتش زدند و به قیمت خوشی موقت خون شهدا را زیر پا گذاشتند.

    به گزارش  شهرکریمه، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی امشب در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی سراسر کشور با تأکید بر جایگاه ولایت فقیه در فرهنگ اسلامی اظهار داشت: برخی نسبت به جایگاه ولایت‌فقیه غفلت می‌ورزند این افراد بر مبنای افکار سکولاریسمی با بی‌توجهی به آموزه‌های دینی برای رسیدن به منافع خود تلاش می‌کنند.

    رئیس موسسه امام خمینی (ره) با انتقاد از عملکرد مالی  که در مغایرت با احکام اسلامی است عنوان کرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون باید به تصویب شورای نگهبان برسد تا این قوانین مخالف احکام اسلامی نباشد اما در عمل برخی از این قوانین به ویژه معاملات مالی نگاه اسلام لحاظ نمی‌شود.

    استاد برجسته حوزه علمیه ریشه مفاسد اجتماعی را جدایی دین از امور زندگی افراد دانست و تصریح کرد: برخی با نگاه سکولار خود به آموزه‌های دینی بی توجه هستند و تنها مصالح خود را در نظر دارند این موضوع ریشه مفاسد اجتماعی است.

    وی با بیان اینکه در نگاه سکولارها زندگی و امور مادی به طور کامل از آموزه‌های دینی تفکیک‌شده است عنوان کرد: رویکرد سکولاریسم سبب تهدید آینده انقلاب و اسلام است و همین موضوع سبب می‌شود نظام اسلامی در مابقی امور نیز به نتایج مطلوبی دست پیدا نکند.

    آیت‌الله مصباح یزدی گفت: فقیه نباید اعمال عبادی را از حکومت تفکیک کند بلکه باید دین را در ابعاد مختلف ملی و بین‌المللی و سیاسی درک و روابط جوامع اسلامی را با جوامع بین‌المللی تعیین کند.

    رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بر لزوم رعایت دین در مجموعه فعالیت‌های قوه مقننه و قوه مجریه تأکید کرد و افزود: صدها هزار شهید فدای نظام اسلامی شده است از همین رو باید دستاوردهای به دست آمده حفظ شود چرا که خلاف این مسیر خیانت به شهدا است.

    آیت‌الله مصباح یزدی ادامه داد: خون صدها هزار شهید برای حفظ و دفاع از دین و جان مردم بوده و آن‌ها که از جایگاه مدیریت و ریاست خود سوءاستفاده و از اموال مردم حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند وجدان خود را آتش زدند و به قیمت خوشی موقت خود دستاورد خون شهدا را زیر پا گذاشتند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.