×
×

تولیت آستان قدس رضوی:
آیا تز غرب در فلسطین و یمن جواب داده‌ است؟ غربی‌ها با شعار “حقوق بشر” گوش جهان را کَر کرده‌اند

  • کد نوشته: 784
  • تولیت آستان قدس رضوی گفت: غربی‌ها با شعار حقوق بشر گوش جهان را کر کرده‌اند ولی آیا تز آن‌ها با وجود جنایت‌هایی که در فلسطین، لبنان، یمن و غیره می‌شود، جواب داده‌ است؟ شهرکریمه/حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در آئین افتتاحیه دهه کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) […]

    آیا تز غرب در فلسطین و یمن جواب داده‌ است؟ غربی‌ها با شعار “حقوق بشر” گوش جهان را کَر کرده‌اند
  • تولیت آستان قدس رضوی گفت: غربی‌ها با شعار حقوق بشر گوش جهان را کر کرده‌اند ولی آیا تز آن‌ها با وجود جنایت‌هایی که در فلسطین، لبنان، یمن و غیره می‌شود، جواب داده‌ است؟

    شهرکریمه/حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در آئین افتتاحیه دهه کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت با اشاره به جایگاه انسان‌ها اظهار داشت: کرامت انسان موضوعی است که انسان را نسبت به دیگران به علت استفاده از عقل، اراده، قدرت تحلیل و تقوا متمایز می‌کند.

    وی با بیان اینکه در رسیدن به کرامت توسل به قرآن نیاز است، تصریح کرد: کرامت اکتسابی را باید کسب کرد و اگر انسان بخواهد به جایگاه کرامت برسد باید به قرآن، رسول خدا و اهل‌بیت(ع) تأسی کند.

    تولیت آستان قدس رضوی در ادامه سخنانش با انتقاد از شعار حقوق‌بشر غربی‌ها اظهار داشت: غربی‌ها با شعار حقوق بشر گوش جهان را کر کرده‌اند ولی آیا تز آن‌ها با وجود جنایت‌هایی که در فلسطین، لبنان، یمن و غیره می‌شود، جواب داده‌ است؟

    رئیسی با بیان اینکه جایگاه شهدا بسیار رفیع و قابل‌احترام است، خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار جان خود قبل از رسیدن به مقام کرامت انسانی توانستند به آرمان‌های خود برسند.

    وی ظلم به شیخ عیسی قاسم در بحرین را موردتوجه قرار داد و گفت: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم که خود او قانون اساسی بحرین را نوشته با کدام قانونی نفی بلد می‌شود؟ کرامت انسانی سبب حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم می‌شود و آنچه آل‌خلیفه مرتکب می‌شود موضوعی کاملاً غیرانسانی است که لطمه به کرامت انسانی می‌زند.

    تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: فاصله بین ما و استکبار دفاع از کرامت انسانی است و آنچه استکبار جهانی در دنیا ارائه می‌کند دقیقاً تقابل با کرامت انسانی است.

    وی افزود: پیام دهه کرامت نجات انسان معاصر در توجه به پیشوایان دین، کلام خدا و پیام و ارزش‌هایی است که پرچم‌دار آن ایران اسلامی است.

    تسنیم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید