[ad_1] به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، ساعتی قبل خبری در مبنی بر اینکه نماینده اصفهان مورد سوء قصد قرار گرفته منتشر شد. در این خبرها گفته شد، نماینده مردم اصفهان مورد سوء قصد قرار گرفته که در همین رابطه به سراغ حجت‌الاسلام احمد سالک رفتیم که وی در بیان جزئیات این حادثه در گفت‌وگو با […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، ساعتی قبل خبری در مبنی بر اینکه نماینده اصفهان مورد سوء قصد قرار گرفته منتشر شد.

در این خبرها گفته شد، نماینده مردم اصفهان مورد سوء قصد قرار گرفته که در همین رابطه به سراغ حجت‌الاسلام احمد سالک رفتیم که وی در بیان جزئیات این حادثه در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: شامگاه یکشنبه (۲۳ تیرماه ۹۸) ساعت ۲۰:۳۰ برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در محدوده خیابان لبافی‌نژاد حاضر شدم.

وی افزود: زمانی که بنده در آن محل و برای ضبط برنامه حاضر شده بودم مرتب در خیابان‌‌های اطراف لبافی‌نژاد صدای تیراندازی هوایی مشکوک به گوش می‌رسید.

وی بیان کرد: در همان موقع به محل حادثه رفتیم که متوجه شدم محافظم از ناحیه ران پا زخمی شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حال حاضر شرایط محافظ بنده مساعد است، عنوان کرد: شاهدان عینی این حادثه می‌گویند ۲ موتور با ۲ سرنشین عاملین این حادثه بوده‌اند که پس از شلیک از محل حادثه متواری شدند.

وی در همین رابطه عنوان کرد: هنوز معلوم نیست که این اتفاق سوء قصد یا ترور بوده است؛ نیروی انتظامی در حال بررسی جزئیات است.

وی در ادامه بیان کرد که در این رابطه(سوءقصد) هنوز مورد مستندی در دست نیست و بحث سوء قصد بودن هنوز تأیید نشده است.

سالک در خاتمه از رسانه‌ها خواست تا از شایعه پراکنی در این خصوص پرهیز کنند.

*بر اساس این گزارش، رسانه ها با اعلام این خبر به سوء قصد نماینده اشاره داشتند و این در حالی است که سالک این مسئله را تایید را رد نکرده است.

انتهای پیام/

[ad_2]