تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: حمله موشکی سپاه به مقر داعش، پیام روشنی برای حاکمان خودفروخته منطقه بود، از همین رو هم‌پیمانی ما با مردم منطقه به‌منظور کوتاه کردن متجاوزان از منطقه امری ضروری است.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با سفارش به رعایت تقوای الهی و ترک گناه اظهار داشت: گناه همچون سمی است که روح انسان را آلوده می‌کند ازاین‌رو انسان متقی باید سعی در ترک گناه در زندگی داشته باشد.

وی فضیلت‌های ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بهره‌گیری از این ماه مبارک بر هر انسان متقی امری لازم و ضروری است و با پایان یافتن این ماه انسان متقی ناراحت می‌شود، البته خداوند با پاداش و ثوابی که به انسان با تقوا اعطا می‌کند روح و جان او را صیقل داده و تسلی‌بخش ناراحتی او است.

آیت‌الله سعیدی لازمه تقوا را مبارزه دائمی با دشمنان دین خدا بیان و خاطرنشان کرد: انسان با تسلط بر هوای نفس خود می‌تواند بر سایر دشمنان نیز تسلط یافته و بر آن‌ها فائق آید، چراکه دشمن اصلی انسان هوای نفس و انسان است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تاریخچه عید فطر را مورداشاره قرارداد و گفت: داشتن عید فطر مختص مسلمانان بوده و هیچ‌یک از ادیان گذشته در پایان ایام روزه‌داری عید نداشتند.

وی تذکرات مقام معظم رهبری در دیدارهای ماه مبارک رمضان با مسئولان و اقشار مختلف مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تذکرات داده‌شده در این سخنرانی‌ها باید موردعنایت و توجه همگان قرار گیرد، ایشان در این دیدارها با تأکید بر تبیین سند ۲۰۳۰ توسط اساتید دانشگاه‌ها و افراد مطلع فرموده‌اند که توقف این سند فایده‌ای ندارد و این سند باید باطل شود.

آیت‌الله سعیدی حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های داعش را مورد اشاره قرار داد و گفت: این حمله تسلی‌بخش خانواده‌های شهدا و پیام روشنی برای حاکمان خودفروخته منطقه بود، از همین رو هم‌پیمانی ما با مردم منطقه به‌منظور کوتاه کردن متجاوزان از منطقه امری ضروری است.