– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در آئین بازنمایی مرحله دوم پروژه حسینیه قمی‌ها در مشهد‌مقدس گفت: محبت به اهل‌بیت(ع) دارای آثار پربرکتی هست، معرفت واقعی اهل‌بیت(ع) علت رهایی آدم و خوشبختی واقعی می‌شود. عضو مجلس خبرگان رهبری با […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در آئین بازنمایی مرحله دوم پروژه حسینیه قمی‌ها در مشهد‌مقدس گفت: محبت به اهل‌بیت(ع) دارای آثار پربرکتی هست، معرفت واقعی اهل‌بیت(ع) علت رهایی آدم و خوشبختی واقعی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرازی از خطبه ۱۵۲ نهج البلاغه گفت: امامان و پیشوایان دین از جانب خدا آگاه به امور بندگان هستند، در بخش انتهایی این فراز آمده هست که کسی قدم در بهشت نمی‌گذارد الا اینکه شناخت متقابلی بین وی و امامش باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ملت ایران ادامه دهنده راه اهل بیت (ع) هستند، گفت: باید از دستورات الهی تبعیت کرده و برای رسیدن به اغراض متعالی مشکلات را تحمل کرد و در همه امور زندگی اهل بیت (ع) را الگوی زندگی مان قرار دهیم.

امام جمعه شهر قم با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد امام حسن عسکری (ع) گفته بود: عبادت این امام همام باید الگوی ما باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری: تشریفات در زندگی، نسل جوان را از رسیدن به ازدواج دور کرده هستآیت‌الله حسینی بوشهری: خون شهدا دشمن را از رسیدن به اغراض شوم مأیوس کرده هستبوشهر| آیت‌الله حسینی بوشهری: مقابله با آمریکا وظیفه ملی و قرآنی هست

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) تصریح کردند که شیعیان باید در جامعه اسلامی اثرگذاری گذار باشند نه تأثیر‌پذیر، عنوان نمود: هنگامی که امام حسن عسکری (ع) در زندان بودند بعضی از عباسی‌ها به زندان‌بان فرمان دادند که به امام (ع) سخت‌گیری کند و زندان بان گفت چه اقدام دیگری می‌توانم انجام دهم.

وی با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) در دوران اسارت نسبت به ترویج معارف کوتاهی نکرد، اضافه کرد: این امام همام در وقتی که زندان بودند روزها را روزه می‌گرفتند و شب‌ها به عبادت می‌پرداختند و در محیط زندان اثرگذاری گذار بودند.

دبیر شورای عالی حوزه عالی حوزه‌های علمیه حرکت در مسیر اهل بیت(ع) را مورد تاکید قرار داد و افزود: پیام با اهمیت امام حسن عسکری(ع) به شیعیان این هست که هرجا و با هرکسی که هستیم باید تاثیرگذار باشیم.