به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی اضافه کرد: شغل خبرنگاری رسالت مهمی هست که از طرفی می‌تواند منفی باشد، اگر خبری به سود نظام باشد و به درک و درک و اطلاعات مردم اضافه کند، رسالت هست ولی اگر خبری به سود دشمن باشد و از آن […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

وی اضافه کرد: شغل خبرنگاری رسالت مهمی هست که از طرفی می‌تواند منفی باشد، اگر خبری به سود نظام باشد و به درک و درک و اطلاعات مردم اضافه کند، رسالت هست ولی اگر خبری به سود دشمن باشد و از آن سودجویی کند بازی در زمین دشمن هست.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه کار خبرنگاری دارای ظرافت بسیار خاصی هست و ارزش و ارزش بالایی دارد، دنبال کرد: هنگامی که خبر ثبت و ضبط می‌شود باید در جمع تفکر ورز آنالیز شده و مصالح آن مورد توجه باشد.

امام جمعه شهر قم با اشاره به اینکه جنگ خبری در حوزه جنگ نرم جای دارد، اظهار کرد: گاهی این جنگ نرم همراه با جنگ نظامی و سخت هست که در دوران دفاع مقدس هم جنگ سخت و هم جنگ نرم وجود داشت.

آیت‌الله سعیدی تصریح نمود: دوران دفاع مقدس دشمن خبرهای کذب را به منظور ایجاد روحیه منفی در رزمندگان ایجاد پخش می‌کرد، کار خبرنگاری نفس خبر نیست لکن حرکت در میدان مین هست.

وی با بیان اینکه در حوزه دین و ارزش‌های دینی کار خبرنگار مثل حرکت رزمنده در میدان مین هست، اظهار کرد: خبرنگاران بی شک دارای خصوصیات و گرایش‌هایی در زمینه‌های سیاسی و مذهبی می باشند و هیچ این مبحث مشکلی ندارد که خبرنگاری با سلایق متفاوت و علاقه مند به جریان‌ها و جبهه‌های سیاسی فعالیت نماید اما خبرنگاری که برای کشورش فعالیت می‌کند باید طبق مصالح انقلاب اسلامی گام بردارد.

امام جمعه شهر قم تصریح نمود: امکان دارد خبرنگاری، خبری از سوژه ای داشته باشد و آن خبر درست و مرجع نیز صحیح هست اما نباید منتشر شود، بعضی از خبرها ارزش خبری ندارند و علت اضطراب جامعه شده و دشمن از آن سواستفاده می‌کند.