– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی گفت: یکی از ضرورت‌های با اهمیت در سبک زندگی دینی ما مسلمین بویژه شیعیان حضرت علی(ع) این هست که کوشش […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی گفت: یکی از ضرورت‌های با اهمیت در سبک زندگی دینی ما مسلمین بویژه شیعیان حضرت علی(ع) این هست که کوشش کنیم معرفت نسبت به حجت خدا پیدا نماییم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: کمک به ظلم کننده این نیست که شمشیر به دست وی بدهیم و وی را مسلح کنیم؛ اگر ظالمی بخواهد شایعه‌ای پخش کند و کسی به‌عنوان مسلمان در این زمینه به او کمک کند این مساله کمک‌کار آن ظلم کننده هست. اگر در جامعه اسلامی، تهدید و یا تحریمی و یا محاصره اقتصادی و دسیسه در باب ارز و سکه و کالای قاچاق و احتکار و امثال این‌ها وجود داشته باشد و به آن فرد کمک کنیم این هم کمک به ظلم کننده هست.

سعیدی اضافه کرد: اگر فرهنگ مملکت را خراب کردن کرده و در راستای هدف دشمن قرار داده گردد این شخصی که این کار را کرده در رتبه ظالمان هست؛ نسبت با اهل‌بیت(ع) طبق معیارهای عملی مشخص می‌شود و باید عملا این مساله را نمایش داد.

سازمان تبلیغات پشتیبان دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی هست؛ ترویج "اسلام انقلابی و عاشورایی" نیازمند محتوای غنیقزوین| در راستای بسترسازی تحقق آرمان‌های انقلاب کوشش گردداستمرار کار جهادی و انقلابی خوب ترین راهبرد حل مشکلات کشور هست

وی افزود: امروز آمریکا از سرپا ماندن ۴۰ ساله انقلاب اسلامی عصبانی هست؛ آن‌ها در پی براندازی نظام می باشند و تمام قد متحد شده‌اند تا اذن ندهند چهل سالگی انقلاب را مردم ببینند؛ به فضل الهی مردم شاهد نابود شدن آمریکا نیز می باشند.  

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح نمود: مسئولین باید مواظب آقازاده‌ها و خانواده خود باشند؛ اگر مطیع خداوند متعال باشیم می‌توانیم بنده خدا بوده و به اهل بیت(ع) منصوب باشیم و عرفان به حق این هست که دستورالعمل‌های اهل بیت(ع) را اجرایی کنیم.