×
×

آیت الله نوری همدانی: رژیم اسرائیلی و عربستان فتنه های منطقه می باشند

  • کد نوشته: 12016
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب بسیجی سراسر کشور گفت: در آخرالزمان ۶۵ فتنه ایجاد می‌شود که نگرانی و دغدغه پیامبر (ص) شناسایی این فتنه‌ها بود، باید با درک و درک و شعور به مبارزه با فتنه‌ها پرداخت. […]

    آیت الله نوری همدانی: رژیم اسرائیلی و عربستان فتنه های منطقه می باشند
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، آیت‌الله نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب بسیجی سراسر کشور گفت: در آخرالزمان ۶۵ فتنه ایجاد می‌شود که نگرانی و دغدغه پیامبر (ص) شناسایی این فتنه‌ها بود، باید با درک و درک و شعور به مبارزه با فتنه‌ها پرداخت.

    وی با تاکید بر ضرورت تبعیت از آیات الهی اضافه کرد: ۳۰۰ آیه در قرآن کریم مسلمین را به تدبر و اندیشه و عقل فرا می‌خواند، باید فتنه‌ها و جریان‌هایی که فتنه انگیز هست را شناخت.

    آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح نمود: آدم باید در مقابل فتنه‌های آخرالزمان آگاه باشد و ابتدا فتنه‌ها را بشناسد و مواظب باشد تا دچار فتنه‌ نشود تا سعادت مند و عاقبت به خیر گردد.

    وی با بیان اینکه در دنیای کنونی همه جنجال‌ها و مشکلات به سبب فتنه‌ها هست، دنبال کرد: اسرائیل و عربستان فتنه می باشند و آمریکا از فتنه پشتیبانی می‌کند و ریاست فتنه‌ها هست، جبهه حق سوریه و عراق و ایران و لبنان و ملت‌های اسلامی می باشند که در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند.

    مرجع تقلید شیعیان گفته بود: امام خمینی (ره) به خوبی فتنه‌ها را شناساند و ملت‌های اسلامی را آگاه و بیدار کرد، یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی شناسایی فتنه‌ها بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.