×
×

ابراهیم حاتمی کیا داور سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر می شود؟

  • کد نوشته: 8750
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ، ابراهیم داورغه معاون ارزشیابی و نظارت و دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در تازه‌ترین پیام اینستاگرامی خود از ابراهیم حاتمی‌کیا درخواست کرد که در هیئت داوران سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد و آثار این جشنواره را داوری کند. او در […]

    ابراهیم حاتمی کیا داور سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر می شود؟
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ، ابراهیم داورغه معاون ارزشیابی و نظارت و دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در تازه‌ترین پیام اینستاگرامی خود از ابراهیم حاتمی‌کیا درخواست کرد که در هیئت داوران سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد و آثار این جشنواره را داوری کند.

    او در صفحه خود درج کرد:

    ««آقای حاتمی کیای عزیز ؛ البته که برای ما افتخار هست که شما زینت بخش آیین های جشن سینمای ایران در دهه مبارک فجر باشید.
    آشکار هست که حضور خالق ناب ترین آثار سینمای دفاع مقدس ایران مثل " مهاجر" "دیده بان" و " از کرخه تا رأین " در جشنواره فیلم فجر موجب افتخار برگزار کنندگان آن باشد.
    بسیار خرسند میشویم پیشنهاد های شما عزیز درد آشنا را برای همسو تَر شدن جشنواره فیلم فجر با أرمان های راستین انقلاب ، بشنویم.
    همه مخاطب های سینما دوستِ ایران عزیز إذعان دارند که شما توصیه حقیقی را از قلب خودتان میگیرید نه از سرمایه گذارهایتان ، " خیز مرده" خوب ترین شاهد این مدعاست

    حق بودن مسیر فیلمسازی شما با حق بودن مسیر فیلمسازی همکاران شما تعارضی ندارد، شما خوب هستید دیگران هم خوب هستند،
    از آخرین باری که داور جشنواره فیلم فجر انقلاب بودید ده سال میگذرد، در آن دوره سیمرغ خوب ترین فیلمنامه به فیلم خوب و ملی "زادبوم "تعلق گرفت. البته متاسفانه فیلم به مدت هشت سال توقیف گردید.
    از صمیم قلب آرزو داریم بعد از ده سال دو مرتبه افتخار بدهید و در مقام قاضی در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر انقلاب حضور دارا باشید.
    تندرستی و شاد باشید»

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.