به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، آیت الله حسینی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به روزهای مقابله با استکبار جهانی اظهار کرد: این مسئله یک واقعیت هست که استکبار جهانی در پی جهان تک قطبی هست؛ ملت ها دو موضع […]

اتحاد داشته باشیم، شکست و تحقیر دو مرتبه آمریکا حتمی استبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، آیت الله حسینی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به روزهای مقابله با استکبار جهانی اظهار کرد: این مسئله یک واقعیت هست که استکبار جهانی در پی جهان تک قطبی هست؛ ملت ها دو موضع را در این زمینه دارند که نخستین آن، تسلیم و ساکت شدن و اذن تهدید و تحکم دشمنان هست.

وی اضافه کرد: ملت ایران، روی دیگر سکه را نشان داد؛ چهل سال هست که این ملت تمام قد در صحنه ایستاده هست و در برابر همه زورگویی ها و تحریک ها و تحرک ها و جنگ ها و…

وی اظهارکرد: این ملت هجوم به هواپیما، هجوم طبس، هجوم به سکوهای نفتی، جنگ تحمیلی و… .. در پی ایجاد بدبینی و بی اعتمادی در بین مردم هست زیرا قصد دارند مردم را از نظام اسلامی جداکنند.

خطیب جمعه شهر قم با ذکر این مطلب که اگر هدف آمریکا را ارزیابی کنیم شاهد هستیم که در همه جبهه ها به برتری دست یافته ایم، یادآورشد: اینکه اذن نداده ایم که دشمن ما را تحت تسلط قرار دهد یعنی در برابر آنان برنده شده ایم.

وی اضافه کرد: تمام تصمیم های خرد و کلان ما در کشور به دست مسئولین انجام می گردد و آمریکا کوچکترین نقشی در آن ندارد و این مسئله بزرگترین برتری ما در این دنیا هست.

امام جمعه شهر قم گفته بود: دشمن به وسیله تحریم ها مشکلاتی برای ما ایجاد نموده هست ولی در عرصه دفاعی و.. پیشرفت هایی داشته ایم که در تمام نقاط جهان کمتر به چشم می خورد؛ از زبان نسل جوان می گوییم که آمریکا بگوید که ملت ایران دیگر حاضر به تسلیم شدن در برابر عزم آمریکا نیست.

خطب جمعه شهر قم یادآورشد: فوکویاما از متفکران آمریکایی که لیبرال دموکراسی را آخر دنیا می دانست گفته هست که به وسیله جنبش های جهت دار و هدفمند شاهد تهدید لیبرال دموکراسی هستیم ولی امید داریم که حاکمیت عمیق اسلام در همه جا را به چشم خود نگاه کنند.

وی اظهارکرد: دشمن ۱۳ آبان ماه را به عنوان روزهای اوج تحریم ذکر کرده بود ولی باید چند نکته را توجه نماییم؛ در این زمینه باید از مجال تحریم حداکثر استفاده نماییم؛ باید از اتکای خود به نفت بپرهیزیم؛ خیلی از کشورها نفت ندارد ولی کشور خود را سازمان دهی می کنند.

وی اضافه کرد: نیازمند کار جهادی و ۲۴ ساعته داریم؛ با اقدامات باری به هر جهت نمی توان کشور را اداره گردد؛ باید جلوی سواستفاده ها را دریافت کنیم و از حجم همسایه ها استفاده نماییم و به اتحاد توجه نماییم ؛اگر جناح بندی ها کنار برود و اتحاد بین مردم و مردم، مردم و مسئولین و مسئولین و مسئولین ایجاد گردد مطمن باشید که دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: دشمن تهدید کرده بود صادرات نفت ایران را به صفرمی رسانیم؛ آمریکا خودش تحریم ها را دور زد و اظهار کرد که ۸ کشور توان دارند از ایران نفت بخرند که این مسئله نشان دهنده عقب نشینی های آتی آنان نیز می باشد.

وی اظهار کرد:  امسال حدود ۲ میلیون نفر از ایران اسلامی به اربعین رفتند؛ افرادی که اظهار می کردند سال کنونی کسی به اربعین نمی رود مردم ما را نمی شناسند؛ این اشخاص نه جامعه شناس می باشند و نه روانشناس می باشند؛ تعدادی هم اظهار می کردند که سال کنونی خلوت می گردد ولی تماشا کردیم که این شکوه هر سال زیادتر می گردد.

انتهای پیام