فرزند آیت الله موسوی اردبیلی در اطلاعیه ای خطاب به وکلاء و مسئولان دفاتر مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی اعلام کرد: اجازات و وکالات الله موسوی اردبیلی بعد از ارتحال ایشان باطل شد، بنابراین از دریافت هرگونه وجوه شرعی به نام ایشان اجتناب کنید.  به گزارش شهرکریمه به نقل از سایت مرحوم آیت الله موسوی […]

فرزند آیت الله موسوی اردبیلی در اطلاعیه ای خطاب به وکلاء و مسئولان دفاتر مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی اعلام کرد: اجازات و وکالات الله موسوی اردبیلی بعد از ارتحال ایشان باطل شد، بنابراین از دریافت هرگونه وجوه شرعی به نام ایشان اجتناب کنید.

 به گزارش شهرکریمه به نقل از سایت مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی، در این اطلاعیه که توسط حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی صادر شد، از مسئولان دفاتر پدرش خواست: مؤمنان را برای پرداخت وجوه شرعی به وکلای دیگر مراجع عظام تقلید ارجاع دهند.

آیت الله موسوی اردبیلی از روز دوشنبه اول آذرماه به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود و روز چهارشنبه سوم آذرماه پس از سکته مجدد قلبی و وخامت حال، دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر مطهر آن مرحوم روز جمعه پنجم آذر پس از تشییع و اقامه نماز توسط آیت الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید ، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
آن مرحوم ، متولد سال ۱۳۰۴ در اردبیل بود که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸ به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.