معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: امسال ویژه برنامه‌های فرهنگی بسیج طی فصل تابستان در ۹ بوستان محوری استان قم دنبال می‌شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، اکبر بختیاری، با اشاره به اینکه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برای فصل تابستان امسال برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده‌اند، اظهار کرد: این برنامه‌ها بر اساس نیاز منطقه جغرافیایی پایگاه‌ها و حوزه‌ها، محیط اجتماعی، آسیب‌ها و تهدیدها و وضعیت اقتصادی مردم درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال ویژه برنامه‌های فرهنگی بسیج طی فصل تابستان در ۹ بوستان محوری استان قم دنبال می‌شود، اضافه کرد: این برنامه‌ها با محوریت نمایشگاه‌های فرهنگی، نشست‌های بصیرتی، پاسخگویی به شبهات، کارگاه‌های «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، نشست‌های تبیین تهاجم فرهنگی و راهکارهای مقابله با آن، غرفه‌های ویژه کودک و در دو یا سه شب هفته برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیج در بوستان‌های استان همزمان با از اقامه نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و با حضور پر شور خانواده‌ها تا بامداد ادامه خواهد داشت.

وی از بوستان‌های شهید هاشمی، نرگس، شهید بنیادی، جوان، شهید علوی و شهدای اصناف به عنوان برخی از بوستان‌های مذکور نام برد و تصریح کرد:‌ در شهر قنوات و منطقه پردیسان نیز ویژه برنامه‌های فرهنگی را با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج دنبال می‌کنیم.

بختیاری ضمن تقدیر از مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی و مناطق شهرداری‌ها قم در راستای اجرای برنامه‌های مذکور اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های بسیج در بوستان‌ها با محوریت حوزه‌های مقاومت در حال دنبال شدن است هر کدام به علت داشتن برنامه‌های متفاوت به صورت جداگانه با اداره‌کل بهزیستی، نیروی انتظامی، مجموعه‌های مختلف مردم نهاد، بسیج هنرمندان، بسیج سازندگی و نهادها و ارگان‌های مختلف همکاری کرده‌اند.

وی از برپایی نمازهای جماعت در بوستان‌های مختلف استان قم با حضور کارشناسان فرهنگی و دینی یاد کرد و افزود: امسال برنامه‌های مطلوبی را به مناسبت فرا رسیدن فصل تابستان در دستور کار قرار داده‌ایم که امیدواریم با استفاده از آنها بتوانیم در سطح بوستان‌های استان شاهد تحولات جدی و مطلوبی باشیم.