×
×

اجرای بیشتر از ۱۷۰۰ مخصوص برنامه هفته دفاع مقدس در شهر قم

  • کد نوشته: 11623
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم::حسینی،مدیرکل محافظت آثار ونشر اعتبار های دفاع مقدس شهر قم اظهار کرد: گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس طلیعه‌ای برای تصریح رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا هست. وی اضافه کرد: دوران […]

    اجرای بیشتر از ۱۷۰۰ مخصوص برنامه هفته دفاع مقدس در شهر قم
  • اجرای بیشتر از 1700 مخصوص برنامه هفته دفاع مقدس در قمبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم::حسینی،مدیرکل محافظت آثار ونشر اعتبار های دفاع مقدس شهر قم اظهار کرد: گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس طلیعه‌ای برای تصریح رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا هست.

    وی اضافه کرد: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ انقلاب بی مثل بوده و آن حادثه‌ای هست که ملت بزرگ ایران به علت داشتن آن به خود می‌بالد.

    وی با بیان اینکه دفاع مقدس قابل مصادره نیست و عظمت آن باید برای همیشه محافظت شود، اظهار کرد: گرامیداشت دفاع مقدس در حقیقت پاسداشت همه رشادت‌ها و افتخارها ملت بزرگ ایران از همه گروه‌ها و مذاهب هست که شهدایی را در این راه تقدیم نموده‌اند.

    دبیر ستاد تکریم هفته دفاع مقدس استان شهر قم با اشاره به شروع فعالیت ستاد از مردادماه سال کنونی اضافه کرد: ۶ کمیته تخصصی دربردارنده کمیته ارتباطات عمومی و اطلاع رسانی با محوریت صداوسیما، کمیته فرهنگی و هنری با محوریت اداره ارشاد، کمیته نیرو‌های مسلح با اجرای دو برنامه رژه و نمایشگاه یاد یاران با محوریت سپاه استان، کمیته حمایت و خدمت رسانی با مسیولیت شهرداری، کمیته ایثارگران با مسؤولایت بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته زنان با مسیولیت اداره کل امور زنان ذیل این ستاد فعالیت خود را شروع نمودند.

    وی با بیان اینکه ستاد‌های فرعی نیز در تمام نهاد‌های استان تشکیل گردید و برنامه‌ها در سه سطح سراسری، استانی و منطقه‌ای در حال پیگیری هست، خاطرنشان ساخت: تاحالا اجرای ۱۷۰۰ برنامه در ۵۰ سرفصل از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های استان برنامه ریزی و به دبیرخانه ستاد اعلام گردیده هست.

    حسینی پرده برداری از ۱۰ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت، پرده برداری از اپلیکیشن شهید محمد اساسی فرمانده تیپ حضرت معصومه (س) لشکر ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع) را بخش دیگری از برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرائت کرد و اضافه کرد: برگزاری محافل شعر و خاطره، مراسم پاسداشت سربازان شهید همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در جایگاه ها نظامی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، نشست کتابخوان و نقد کتاب و سازماندهی اعزام ۲۰۰ راوی پیشکسوت دفاع مقدس به جایگاه ها مورد درخواست در طول هفته از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس هست.

    دبیر ستاد تکریم هفته دفاع مقدس استان شهر قم در انتهاء تاکید کرد: بازتاب برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در طول سال و بخصوص در هفته دفاع مقدس، وامدار کوشش اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان هست که کوشش تمجید برانگیز و بهنگام آنها، باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.