مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) گفت: برنامه ترتیل‌خوانی بانوان در ایام ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) با حدود ۴۰ نفر از بانوان اجرا می‌شود.

به گزارش شهرکریمه زهرا سادات مؤذن  اظهار داشت: چندین سال است که ترتیل خوانی بانوان ایام ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) اجرا و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمتر دیده‌ شده که در جای دیگری مراسمی همچون ترتیل‌خوانی بانوان در حرم کریمه اهل‌بیت(س) اجرا و برگزار شود، افزود: برگزاری برنامه‌های ترتیل‌خوانی به این شکل و عظمت برای بانوان سبب گرایش هر چه بیشتر بانوان به این رشته می‌شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) بابیان اینکه بانوان بخش عظیمی از کارهای فرهنگی را اجرا می‌کنند، تصریح کرد: برنامه ترتیل خوانی بانوان در ایام ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) با حدود ۴۰ نفر از بانوان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هرساله برای ترتیل خوانی بانوان در ایام ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) کمیته فنی بانوان تشکیل می‌شود که متقاضیان را بررسی و نسبت به آنان داوری می‌شود در آخر فردی که احساس می‌شود تلاوت قابل قبولی دارد در حرم حضرت معصومه(س) به اجرا می‌پردازد.

مؤذن عنوان کرد: سال اول اجرای ترتیل در حرم حضرت معصومه (س) با یک رویکرد تفسیری بود اما امسال بحث اخلاق در قرآن کریم را در آستان مقدس فاطمه معصومه(س) خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در اجرای تلاوت بانوان در ایام ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) هرروز یک داور حضور خواهد داشت تا تلاوت بانوان را به‌صورت حضوری مورد نقد و بررسی قرار دهد.