[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت‌الاسلام حسن برزو با اشاره به فعالیت کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان سروش، عنوان کرد: در این کانال، ویژه برنامه «صلای مودت» به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود. معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اهمیت مباحث خانواده در دین اسلام […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت‌الاسلام حسن برزو با اشاره به فعالیت کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان سروش، عنوان کرد: در این کانال، ویژه برنامه «صلای مودت» به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اهمیت مباحث خانواده در دین اسلام و جامعه بشری، گفت: از آنجا که یکی از اهداف تشکیل خانواده، تأمین نیازهای معنوی و عاطفی انسان و در ضمنِ آن کسب آرامش روح و روان فرد است، جهت دستیابی به این اهداف باید مقدماتی را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام برزو با تأکید بر معرفی خانواده به عنوان کانون تربیت، که صلاح آن موجب نیکبختی و سعادت و فساد آن سبب انحراف و تباهی جامعه‌ی انسانی خواهد بود، گفت: یکی از گام‌‌های نخست در راه تحکیم بنیان خانواده، شناخت واجتماع بشری است.

وی یادآور شد: در صورت اعمال صحیح این کارکردها در خانواده، اهداف مهم تشکیل آن محقق می‌شود و در راستای تعالی و سعادت جامعه، گام مهمی خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: در این ویژه برنامه، با استفاده از آیات، روایات و سخنان بزرگان، مطالب در سه محور «تشکیل خانواده»، «تحکیم خانواده» و «آسیب‌ها و عوامل فروپاشی خانواده» ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام برزو گفت: کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t در دسترس است و همه بانوان طلبه به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از مطالب آن بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: براساس این طرح، در روز های فرد هر هفته محتوای فرهنگی در محورهای ذکر شده، در کانال بارگذاری و پس از پایان مطالب هر محور، مسابقه ای برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان اظهار داشت: بانوان طلبه و دیگر مخاطبان این کانال می‌توانند نظرات و یا مطالب علمی خود را در مورد هر یک از موضوعات و محورهای طرح «صلای مودت» به ادمین کانال ارسال کرده تا پس از بررسی، به اشتراک گذاشته شود./۹۹۸/ج

[ad_2]