×
×

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد
اجرای ۴۸۲ برنامه به مناسبت دهه مبارک کرامت در قم

  • کد نوشته: 470
  • رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پیش‌بینی اجرای ۴۸۲ برنامه ستادی به مناسبت دهه کرامت در استان قم خبر داد. شهرکریمه/مهدی کلانترزاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، با بیان اینکه برای دهه کرامت امسال ۴۸۲ برنامه ستادی پیش‌بینی شده است، […]

    اجرای ۴۸۲ برنامه به مناسبت دهه مبارک کرامت در قم
  • رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پیش‌بینی اجرای ۴۸۲ برنامه ستادی به مناسبت دهه کرامت در استان قم خبر داد.

    شهرکریمه/مهدی کلانترزاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، با بیان اینکه برای دهه کرامت امسال ۴۸۲ برنامه ستادی پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: برای فعالیت‌های برون‌مرزی نیز برنامه‌ریزی مشخصی تدوین شده است که امیدواریم با اجرای آنها بتوانیم در راستای ترویج دهه کرامت به نتایج مورد نظر برسیم.

    وی از برگزاری نشست خبری ویژه برنامه‌های آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در ۱۱ مردادماه یاد کرد و افزود: از صبح میلاد حضرت معصومه(س) برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس به مدت سه روز با استفاده از شبکه‌های ملی انعکاس داده می‌شود.

    رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) طی دهه مبارک کرامت در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و اقشار مختلف می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

    وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در برگزاری مراسم دهه کرامت مشارکت داشته باشند، مطرح کرد: برگزاری تورهای حرم‌شناسی، بازدید رایگان از موزه حرم در صبح میلاد حضرت معصومه(س) برای خانواده کارمندان دستگاه‌های اجرایی و برپایی نمایشگاه حریم حرم به منظور معرفی ابعاد شخصیتی کریمه اهل بیت(ع) برخی از برنامه‌های محوری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دهه کرامت است.

    منبع:فارس

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید