×
×

اجرای ۸۴۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های عمومی استان قم

  • کد نوشته: 22772
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام کتابدار و تجلیل از خادمان عرصه کتابخوانی با شعار «حال خوش خواندن» که به مناسبت هفته کتاب در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اظهار کرد: ایشان سر […]

    اجرای ۸۴۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های عمومی استان قم
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام کتابدار و تجلیل از خادمان عرصه کتابخوانی با شعار «حال خوش خواندن» که به مناسبت هفته کتاب در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اظهار کرد: ایشان سر منشأ همه خیرات و برکات برای قم هستند.

    وی فرا رسیدن هفته کتاب را تبریک گفت و تصریح کرد: همیاری مسئولان استانی و مدیران شهری با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم موجب می‌شود خادمان عرصه کتاب بتوانند به شیوه مطلوب ‌تری خدمات خود را ارائه دهند.

    مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم سال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی از هفته کتاب آغاز می‌شود، عنوان کرد: ۸۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در سطح کتابخانه‌های عمومی استان قم دنبال شده است که با این آمار، استان قم در میان استان‌های مختلف کشور جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

    وی خاطرنشان کرد: در ۲۳ کتابخانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه فرهنگی طی یک سال اخیر برگزار شده که نقد کتاب، نمایش‌نامه خوانی، قصه‌گویی و نقاشی کودکان از جمله این برنامه‌هاست و این تعداد نسبت به حجم مخاطب کم است که امیدواریم با مشارکت مسئولان و فراهم‌سازی بسترهای مطلوب‌تر بتوانیم حرکت‌های گسترده‌تری را رقم بزنیم.

    جباری ضمن تقدیر از سازمان مدیریت و برنامه و شهردار سلفچگان به‌عنوان حامیان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد: سال گذشته سه کتابخانه در استان قم بازسازی شده است تا شرایط محیطی مورد استفاده کتابخوانان مطلوب‌تر شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه کارها ساختمان مستقلی را به کتابخانه سلفچگان اختصاص دهیم.

    وی از برگزاری جشنواره سراسری هدهد سفید با محوریت تجلیل از خادمان عرصه کتابخوانی یاد کرد و گفت: برخی از برگزیدگان کشوری این جشنواره از اعضای اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم هستند.

    انتهای پیام/۷۸۰۲۳/آ۳۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.