مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: عمده تملک و طراحی برای اجرای پارکینگ استقلال در هسته مرکزی شهر انجام شده و سعی داریم امسال عملیات احداث آن را آغاز کنیم. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به تراکم ترددها در […]

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: عمده تملک و طراحی برای اجرای پارکینگ استقلال در هسته مرکزی شهر انجام شده و سعی داریم امسال عملیات احداث آن را آغاز کنیم.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا خاکی با اشاره به تراکم ترددها در محدوده حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و نیاز به توسعه پارکینگ‌ در این محدوده اظهار کرد: در محدوده مرکز شهر عمدتا فضاهای تجاری و خدماتی قرار گرفته‌اند که این امر نیاز به توسعه پارکینگ‌ها را در این منطقه افزون می‌کند.

وی با بیان اینکه شهر قم در ایام خاص سال شاهد افزایش چشمگیر مسافران است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز در ایامی چون ۱۴ و ۱۵ خرداد و نیمه شعبان حجم مسافران در مرکز شهر بسیار بالاست و عمدتا در زمینه تامین پارکینگ در این محدوده با مشکل مواجه هستیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به راه اندازی پارکینگ زائر در میدان بزرگ امام خمینی(ره) گفت: راه اندازی این پارکینگ در کاهش مشکلات مرکز شهر بسیار موثر بود اما نیازمند افزایش پارکینگ‌ها در سطح شهر هستیم.

وی برنامه ریزی برای توسعه پارکینگ در مناسبت‌ها و ایام خاص را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: پارکینگی در تقاطع بلوار عماریاسر و خیابان آیت الله طالقانی با عنوان پارکینگ استقلال نیز در دستور کار احداث است.

خاکی با بیان اینکه عمده تملک و طراحی اجرای این پارکینگ در هسته مرکزی شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: سعی داریم احداث این پارکینگ را در سال جاری آغاز کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت این پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی شهر گفت: این پارکینگ به صورت طبقاتی اجرا می‌شود که بیش از ۴۰۰ خودرو ظرفیت خواهد داشت.