[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، نجفی قدسی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که در دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مردم ایران این روزها در راهپیمایی حمایت از ولایت و کشور شرکت کردند و احساس مسئولیت ملت در دفاع از رهبری […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، نجفی قدسی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که در دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مردم ایران این روزها در راهپیمایی حمایت از ولایت و کشور شرکت کردند و احساس مسئولیت ملت در دفاع از رهبری و نظام و انقلاب اسلامی ستودنی است.

وی افزود: انقلاب برای احیای اسلام و دین بوده است و ملت نمی‌خواهند از دین جدا شوند و الحمدالله رهبری با درایت که دارند کشور را از طوفان حوادث نجات می‌دهند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: رهبر معظم انقلاب با سخنرانی خود در ابتدای مسئله سهمیه‌بندی بنزین، فتنه را خنثی کردند و امروز نیز ملت در صحنه حاضر شدند و اعلام کردند که ما از اغتشاش و البته از گرانی گلایه داریم.

وی ابراز داشت: بی‌تدبیری مسئولان امر موجب شد تا این حوادث رخ دهد و باید به این موضوع توجه داشت که اتفاقات بزرگ باید با توجیه منطقی همراه باشد.

نجفی قدسی گفت: نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود و نباید تصمیمی از روی بی‌تدبیری گرفته شود تا اقتدار کشور صدمه ببیند و مسئولان باید با تدبیر و دقت، کارها را پیش ببرند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی عنوان کرد: ملت ما تحمل گرانی‌ها را دارند و گوش به فرمان رهبری هستند و امید است همه مسئولان در راستای خدمت به مردم کمر همت ببندند.

[ad_2]