×
×

اختتامیه دوره تربیت مدرس زبان فارسی ویژه طلاب هند برگزارشد

  • کد نوشته: 6703
  • مراسم اختتامیه دوره تربیت مدرس آموزش زبان فارسی، ویژه طلاب کشور هندوستان در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی(ص) برگزار شد.

    اختتامیه دوره تربیت مدرس زبان فارسی ویژه طلاب هند برگزارشد
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، در مراسم اختتامیه دوره تربیت مدرس آموزش زبان فارسی ویژه طلاب کشور هند که در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: زبان و ادبیات فارسی پیوند ناگسستنی را میان سرزمین ایران و دیار هندوستان ایجاد نموده است.

    حجت الاسلام کارگر، رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی نیز در ابتدای این مراسم، ضمن خبر مقدم به حضور اساتید زبان فارسی اظهار داشت: مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی تاکنون به موفقیت های ارزشمندی از جمله برگزاری دوره های تربیت اساتید برای حوزه های مختلف منطقه ای دست یافته است.

    حجت الاسلام سید سکندر کاظم تقوی یکی از دانش آموختگان و شرکت کنندگاه در دوره تربیت مدرس آموزش زبان فارسی، ضمن تقدیر از برگزاری این آموزش ها از سوی جامعه المصطفی(ص) خاطرنشان کرد: ارائه مباحث تخصصی فن کلاس داری آموزشی یکی از ملزوماتی است که جا دارد به دان بیشتر توجه شود.

    وی منسجم سازی مباحث ارائه شده در دوره ها را مهم ارزیابی نمود و اذعان داشت: ضمن توجه به ابعاد مختلف توان آموزشی دانش آموختکان، انتظار می رود، از ظرفیت شرکت کنندگان در این دوره برای دانش افزایی طلاب منطقه ای در داخل ایران استفاده شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.