به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، مراسم پایانی نخستین جشنواره خاطره نویسی طلاب کشور امشب با عنوان «اشراق» با جضور جمعی از نویسندگان و طلاب کشور در شهر قم برگزار می‌شود. جشنواره­ خاطره‌­نگاری اشراق، اولین جشنواره‌ سراسری است که با موضوع خاطرات تبلیغی روحانیون برگزار می‌شود و خاطرات تبلیغی طلاب و […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، مراسم پایانی نخستین جشنواره خاطره نویسی طلاب کشور امشب با عنوان «اشراق» با جضور جمعی از نویسندگان و طلاب کشور در شهر قم برگزار می‌شود.

جشنواره­ خاطره‌­نگاری اشراق، اولین جشنواره‌ سراسری است که با موضوع خاطرات تبلیغی روحانیون برگزار می‌شود و خاطرات تبلیغی طلاب و فضلای مبلّغ را رصد کرده، تا با ثبت آن­ها به شناساندن زیست دینی و تبلیغی طلاب کمک کند و با ارائه روایتی جذاب از رویدادها و ماجراهایی که در تبلیغ رقم می­‌خورد، زمینه‌ انتقال تجارب تبلیغی را برای نسل‌های دیگر فراهم کند.

در مراسم پایانی این جشنواره که روز چهارشنبه ۱۲ اسفند و از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمنی قرائتی، آیت الله صالحی خوانساری در کنار رضا امیرخانی و مرتضی سرهنگی حضور داشته و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این مراسم در شهر قم و در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود ین جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه در دست برگزار شده است که در بخش اصلی سه گروه سفرنامه تبلیغی، روز نوشت تبلیغی و خاطره نگاری کوتاه، نیمه بلند و بلند  مورد داوری قرار گرفت و در بخش ویژه نیز بخش ویژه این جشنواره نیز در برگیرنده ساخت فیلمهای ۱۰۰ تا ۳۰۰ ثانیه ای از محتوای خاطرات طلاب بود.