×
×

اختصاصی | جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی در مجلس لغو شد/ برگزاری نشست به ریاست رئیس‌جمهور

  • کد نوشته: 16310
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار دولت شهرکریمه، جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که قرار بود در مجلس شورای اسلامی و به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود، لغو شد. قرار است این نشست به میزبانی نهاد ریاست جمهوری در پاستور و به ریاست حسن روحانی برگزار شود.  بر اساس گزارش، جلسات شورای‌عالی […]

    اختصاصی | جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی در مجلس لغو شد/ برگزاری نشست به ریاست رئیس‌جمهور
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار دولت شهرکریمه، جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که قرار بود در مجلس شورای اسلامی و به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شود، لغو شد.

    قرار است این نشست به میزبانی نهاد ریاست جمهوری در پاستور و به ریاست حسن روحانی برگزار شود. 

    بر اساس گزارش، جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که به طور مداوم هر دو هفته یکبار برگزار می‌شد، بیش از ۴ ماه است که برگزار نمی‌شود. بسیاری دلیل عدم برگزاری این جلسات را اعتراض دو تن از اعضا به سخنان رئیس جمهور عنوان می‌کنند. در همین رابطه برخی اعلام کردند: شنیده بودیم که آقای رئیس جمهور گفته‌اند «در صورت شرکت آقایان ضرغامی و رحیم‌پور ازغدی، من در جلسات شورا حضور نخواهم یافت».

    همین مساله نیز باعث شد طبق آئین نامه برگزاری جلسات شورا، نشست این هفته با حضور اعضا در مجلس شورای اسلامی و به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شود. اما در آخرین ساعات، مکان و ریاست جلسه تغییر پیدا کرد. 

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.