[ad_1] ابوالفضل جمالی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در قم برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۵۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده ای و ۱۵۰ دستگاه نیز متعلق به اتوبوسرانی است. وی بیان کرد: اتوبوس‌ها برای انتقال زائران به […]

[ad_1]

ابوالفضل جمالی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در قم برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۵۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده ای و ۱۵۰ دستگاه نیز متعلق به اتوبوسرانی است.

وی بیان کرد: اتوبوس‌ها برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی (ره) ساعت ۹ صبح از روستاها و ساعت ۱۰ صبح از شهر قم حرکت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: اتوبوس ها در شهر قم در پایگاه های بسیج مساجد برای انتقال زائران مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه اتوبوس برای انتقال زائران در همه روستاها و بخش ها در نظر گرفته شده است، افزود: با دهیاری‌ها برای انتقال زائران مرقد مطهر هماهنگی لازم انجام شده و مرکز استقرار اتوبوس‌ها، دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج است.

جمالی بیان کرد: اتوبوس برای جابجایی ۲۰ هزار نفر مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

وی گفت: گشت های راهداری در ایام تعطیلات پیش رو به صورت ۲۴ ساعته در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند و سامانه ۱۴۱ نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مسافران است.

[ad_2]