[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر شنبه در پایان جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، اظهار داشت داشت: با مدیران دولتی که به اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک اهتمام لازم را ندارند، برخورد لازم صورت می‌گیرد. وی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر شنبه در پایان جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، اظهار داشت داشت: با مدیران دولتی که به اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک اهتمام لازم را ندارند، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور برای اداره‌ها، نهادها، اصناف و حوزه‌های عمومی برخی تدابیر و دستورالعمل‌های بازدارنده‌ای را اندیشیده و ابلاغ کرده است، افزود: به مرور مدیرانی که در خصوص رعایت دستورالعمل‌های مربوط به ارائه خدمات غیر حضوری و مجازی دقت بیشتری داشتند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

استاندار قم اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان توبیخ‌ها، تذکرها و بحث‌های بازدارنده‌ای که مصوبه ستاد ملی کرونا بوده را ابلاغ کرده‌ایم که همه دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه شیوه برخورد با مدیرانی که به اجرای دولت الکترونیک توجه ندارند از تدابیر توبیخی آغاز و حتی انفصال از خدمت را نیز در بر می‌گیرد، افزود: ما قانون را در عمل در رابطه با این قبیل از مدیران که به دستورالعمل‌های ابلاغی بی توجه هستند اجرا می‌کنیم.

سرمست بیان کرد: طبق توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اداره‌های دولتی و نهادهایی که خدمات به مردم ارائه می‌کنند باید سعی کنند از مراجعه‌های حضوری افراد بکاهند و مردم جامعه خدمات را بیشتر به صورت مجازی و غیر حضوری دریافت کنند.

وی گفت: جلسه مشورتی با شورای هیأت‌های مذهبی قم و همچنین متولیان امور در نیروهای انتظامی و امنیتی و همه کسانی که برای عزاداری امام حسین (ع) دغدغه دارند و احساس وظیفه می‌کنند به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

استاندار قم با اشاره به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در آئین‌ها و مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان برگزاری شده تاکنون افزود: توصیه‌های بزرگان و مراجع تقلید و علما در زمینه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار مؤثر بوده است.

[ad_2]