چندی پیش ناظر مسابقات کشتی یادگار امام(ره) در جریان مسابقات کشف حجاب کرد و رسانه های استان به سبب رعایت حرمت شهرکریمه اهل بیت(س) با تذکری مختصر از کنار موضوع رد شدند و حالا شنیده شده متولی ورزش استان اقدام به شکایت قضایی از یکی از فعالان رسانه ای مرتبط با موضوع نموده است.

 احمدنامداری-چندی پیش و در جریان مسابقات یادگار امام(ره) ناظر زن مسابقات کشتی در شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) کشف حجاب کرد و در پی آن اصحاب رسانه استان قم به سبب رعایت حریم نورانی عش آل محمد(ص) تصمیم به مدارا گرفته و تلاش کردند با اکتفا به تذکری مختصر از کنار موضوع رد شده و این عمل قبیح را در سطح ملی منتشر نکنند.
موضوع از آنجا تعجب آور می شود که شنیده شده این اداره کل به جای برگزاری یک نشست خبری و گفتگو پیرامون موضوع ، اقدام به شکایت حقوقی از یکی از  فعالان رسانه ای مرتبط با این خبر نموده است.
بدون تردید اقدام غیرحرفه ای این اداره کل به مانند ناسپاسی و اقدام علیه بسیاری از رسانه هایی می باشد که همیشه در کنار این اداره کل و منعکس کننده رویدادهای ورزشی استان بوده اند و این حرکت عجولانه و غیرکارشناسی موجب لطمه شدیدی به رابطه رسانه هایی می گردد که نقش ارزنده‌ای در برقراری ارتباط بین مردم و این سازمان ورزشی داشته اند .