×
×

ارائه مجوز اصناف باید با استعلام ایمنی از آتش‌نشانی باشد

  • کد نوشته: 6805
  • معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: هر تمدید یا اخذ مجوز اصناف جدید باید با استعلام از آتش‌نشانی باشد تا بتوانیم شاخص‌های ایمنی شهر را افزایش دهیم.

    ارائه مجوز اصناف باید با استعلام ایمنی از آتش‌نشانی باشد
  • به گزارش شهر کریمه، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع با بیان اینکه در اکثر موارد ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشان‌ها تلفات حوادث را کاهش می‌دهد افزود: افراد بسیار ایثارگر و غیرتمندی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فعالیت می‌کنند و همین ایثار است که حوادث را در شهر کنترل می کند.

    وی تصریح کرد: بسیاری از مواقع ما نمی‌‌توانیم ارزیابی داشته باشیم که در یک حادثه چرا تلفات کم بود چراکه ایثار آتش‌نشانان و خدمات بی قید و شرط آنان قابل ارزیابی نیست.
    معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم ضمن تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی نیروهای آتش‌نشانی شهر تصریح کرد: بسیاری از خدمات این نیروها دیده نمی‌شود و این ایمنی که در شهر برقرار شده نتیجه خدمات آنها است.
    وی با اشاره به ماموریت‌های سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی، آموزش روحی، اعتقادی و جسمانی پرسنل با توجه به جوان‌سازی نیروها نیاز است که اقدامات بیشتری صورت گیرد.
    سامع اقدامات در حوزه زیرساخت آتش‌نشانی را مورد توجه قرار داد و افزود: فضایی که برای سایت آموزش پیش‌بینی شده باید تجهیز شده و بتوان به سرعت از امکان آن استفاده کرد.
    وی با اشاره به طراحی ایستگاه مادر آتش‌نشانی قم اضافه کرد: در حوزه حریق هماهنگی خوبی با دادستان صورت گرفته و دستورات لازم اخذ شده تا در حوزه اصناف مراجع ذیربط بتوانند برخوردهای لازم را داشته باشند.
    سامع اذعان کرد: هر تمدید یا اخذ مجوز اصناف جدید باید با استعلام از آتش‌نشانی باشد تا بتوانیم شاخص‌های ایمنی شهر را افزایش دهیم.
    وی ارتباط مطلوب آتش‌نشانی و مدیریت بحران شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه آموزش و پیشگیری اقدامات قابل توجهی به صورت مشترک صورت گرفته که قابل تقدیر است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.