علی علیزاده در اظهار کرد وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: بر طبق فرایند سال های موخر موکب حضرت معصومه(س) در حدود شهر کربلا دایر و در کمال خوشبختی با استقبال وسیع مردم نیز مواجه گردید. وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در این غرفه خودنمایی می کرد علاوه بر پذیرایی از زوار […]

اربعین قرآنی در موکب حضرت فاطمه معصومه(س)

علی علیزاده در اظهار کرد وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: بر طبق فرایند سال های موخر موکب حضرت معصومه(س) در حدود شهر کربلا دایر و در کمال خوشبختی با استقبال وسیع مردم نیز مواجه گردید.

وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در این غرفه خودنمایی می کرد علاوه بر پذیرایی از زوار با سرو غذای همه روزه در کمال خوشبختی این موکب در راستای غذای روح و غذای فرهنگی نیز خدمات بسیار خوبی نسبت به سال های گذشته ارایه کرد.

وی اظهار کرد: در این مدت در کمال خوشبختی گروه های متفاوت قرآنی و همخوانی و هم نوایی قرآنی که سوابق درخشانی نیز در اکتساب رده های ممتاز قرآنی در کشور و پیشینه اجرای برون مرزی نیز داشتند با حضور در موکب به اجرای برنامه پرداختند.

علیزاده اظهارکرد: سال کنونی اهتمام گردید که خدمات ارزشمندی در حوزه فرهنگ قرآن و عترت ارایه گردد تا زائرانی که در این موکب حضور می یابند بتوانند از برنامه های با ارزش فرهنگی با حضور قاریان معروف ایران اسلامی برخوردار گردند.

انهای پیام