[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت پور ظهر پنجشنبه در جمع تعدادی از طلاب خواهر زبان‌دان با بیان اینکه بانوان غربی متأثر از جریان‌های آزادی خواهانه حاکم بر غرب، قدرت پذیرش دیدگاه‌ها و نگاه‌های نو را دارند، افزود: بانوان طلبه مسلط به زبان خارجه باید از فرصت انتقال پیام اسلام حداکثر استفاده را […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت پور ظهر پنجشنبه در جمع تعدادی از طلاب خواهر زبان‌دان با بیان اینکه بانوان غربی متأثر از جریان‌های آزادی خواهانه حاکم بر غرب، قدرت پذیرش دیدگاه‌ها و نگاه‌های نو را دارند، افزود: بانوان طلبه مسلط به زبان خارجه باید از فرصت انتقال پیام اسلام حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی افزود: اطلاعات مردم کشورهای دیگر از اسلام بسیار کم است بنابراین باید زمینه کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را فراهم ساخت.

بهجت پور ادامه داد: توجه به نشر حداکثری مباحث دقیق دین مبین اسلام از سوی مبلغان زبان‌های خارجی امری ضروری است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ارتباط با خارج از مرزها را نباید پیچیده کرد، افزود: بخش مهمی از مخاطبان با کتب و بیان ساده به اسلام گرایش پیدا می‌کنند که این نشاندهنده جذابیت اسلام است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت زمینه سازی برای ارتباط با خارج از مرزها افزود: غربی‌ها پذیرای دانش هستند بنابراین باید قدرت ارتباط‌گیری داشته باشیم تا بتوانیم معارف حقه را به گوش علاقه مندان برسانیم.

حجت‌الاسلام بهجت‌پور بیان کرد: یادگیری زبان خارجه امری ضروری است زیرا می‌تواند نقش بسیار مهمی را در زندگی ایفا کند.

وی با بیان اینکه قدرت ارتباط با دیگران با دانستن زبان هدف می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، افزود: معمولاً اطلاعات کافی از نگاه شیعی به مقوله زن وجود ندارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: آموزش زبان، مکمل دانش دینی در جهان امروز است بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برای تبلیغ بین‌المللی خواهران طلبه از اهداف مهم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

[ad_2]