[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، علیرضا قاری قرآن در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه در مدت بیش از […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، علیرضا قاری قرآن در نشست صمیمی معتمدین شهر مقدس قم و مدیریت شهری و آیین تکریم و معارفه معاون فنی و عمرانی شهردار و مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری که در سالن همایش های رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه در مدت بیش از ۴ سال گذشته توفیق خدمت در شهر قم نصیب بنده شد، اظهار کرد: در زمانی که ما وارد شهرداری شدیم فضا کاملا متفاوت از امروز بود و در ارتباطات داخلی و خارجی شهرداری مسائلی داشتیم که انجام کار را مشکل می کرد.

معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به تجربه گران قیمت تیم مدیریت شهری در جایگاه های قبلی، تصریح کرد: این تجربیات بستری را فراهم کرد تا تیم مدیریت شهری وارد کارهایی شود که کمتر کسی جرات چنین کاری را دارد که نیازمند پشتیبانی گسترده است.

قاری قرآن با اذعان به اینکه انجام کارهای عمرانی در سیستمی چون شهرداری در وهله آخر است و تمام بدنه شهرداری باید کارهایی انجام دهند تا منجر به یک پروژه شود، خاطرنشان کرد: به همین خاطر نیازمند انسجام و هماهنگی در داخل مجموعه شهرداری بودیم و به سرعت طی چندماه فضا برای کار آماده شد.

وی اظهار کرد: پروژه های متعددی در قم به دلایل مختلف متوقف شده بود و پیمانکاران مختلفی مطالباتی را از شهرداری داشتند و همین نبود انسجام موجب می شد کمتر کسی بتواند به این فضا ورود کند.

معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تیم مدیریت شهری اعتقادی وارد میدان کار در شهر قم شدند، افزود: وقتی مردم ببینند مجموعه شهرداری پویا است و کارها به نتیجه می رسد بسیاری از مسائل حل خواهد شد و توانستیم طی این سال ها این تاثیر را در شهر قم بگذاریم و شرایط بهتری را محقق کنیم.

قاری قرآن با اذعان به اینکه تلاش ابتدایی ما در تیم مدیریت شهری این بود که رشد فنی و تخصصی اتفاق بیافتد، خاطرنشان کرد: امروز چیزی که از این دوره کوتاه باقی خواهد ماند همین متخصصان و نیروهای فنی هستند که راه را در راستای توسعه و پیشرفت قم ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: شهر قم سه نماینده دارد اما تاثیر این سه نماینده نسبت به نمایندگان کل کشور بی نظیر است و این ظرفیت بی نظیر کمک زیادی به تیم مدیریت شهری بود.

عباس حلوائی‌زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم هم در این مراسم با بیان اینکه سازمان توسعه و عمران همپای پیمانکاران بزرگ در حوزه عمرانی عمل می کند، اظهار کرد: در حوزه های مختلف در این فرصت خدمت توانستیم اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]